Viktors fodaftryk:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.833 visninger
16 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Den kommende far

Hej

Her på Skejby sygehus går det stille og roligt fremad. Viktor blev igår vejet til 815 gram.

Sygeplejersken tog et aftryk af hans lille fod så vi har et minde når han bliver større.

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/sma-fodspor-kan-ogsa-gre-indtryk.html

Mvh

"Den kommende far"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Nessie

Hvor er det dog en lille bitte fod.

Godt nytår til jer og jeres lille fighter 

Anmeld

31. december 2011

Den kommende far

Nessie skriver:

Hvor er det dog en lille bitte fod.

Godt nytår til jer og jeres lille fighter 

i lige måde Han er en rigtig fighter. Meget inspirerende at opleve han vilje til livet og appetit på livet.

Anmeld

31. december 2011

signe.

Den kommende far skriver:

Hej

Her på Skejby sygehus går det stille og roligt fremad. Viktor blev igår vejet til 815 gram.

Sygeplejersken tog et aftryk af hans lille fod så vi har et minde når han bliver større.

http://babydutten.blogspot.com/2011/12/sma-fodspor-kan-ogsa-gre-indtryk.html

Mvh

"Den kommende far"

Har snakket kort med Michelle, da jeg selv var indlagt på Skejby og de reddede vores dreng på 470 gram.. Hvis du eller hende har lyst til snak, erfaringer eller andet, kan du bare skrive en pb... Hun har også min blogadresse hvis det er...

Anmeld

31. december 2011

Den kommende far

signe. skriver:

Har snakket kort med Michelle, da jeg selv var indlagt på Skejby og de reddede vores dreng på 470 gram.. Hvis du eller hende har lyst til snak, erfaringer eller andet, kan du bare skrive en pb... Hun har også min blogadresse hvis det er...

Tak for det vil jeg bestemt lige skrive bag øret. Der er så mange overvejelser og spørgsmål.

Anmeld

31. december 2011

signe.

Tak for det vil jeg bestemt lige skrive bag øret. Der er så mange overvejelser og spørgsmål.

Lige nøjagtig. Og jeg kender mange af lægerne og sygeplejerskerne, og det kan tit være en fordel at nogen ved HVEM man snakker om, om så det er positivt eller negativt..

Anmeld

31. december 2011

signe.

Og vores dreng var igennem HELE rumlen, så har haft de fleste situationer inde på livet..

Anmeld

31. december 2011

Den kommende far

signe. skriver:

Og vores dreng var igennem HELE rumlen, så har haft de fleste situationer inde på livet..

Lige præcis vi vil kontakte dig ligeså snart der igen opstår nogle tvivlsspørgsmål

Anmeld

31. december 2011

signe.

Lige præcis vi vil kontakte dig ligeså snart der igen opstår nogle tvivlsspørgsmål

I skal være velkomne

Anmeld

31. december 2011

birthee

Sikke en lille fod - men er sikker på han er en fighter

Godt nytår til jer alle tre, og al held og lykke i det nye år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.