Lidt mærkeligt spørgsmål..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.469 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Krussedulle

 here it goes! I min sidste graviditet opdagede jeg, på min terminsdag, at jeg nærmest var hævet på venusbjerget.. (altså lige der hvor man intimbarberer sig ) når jeg trykker der, er det som om der ligger en masse væske derinde.. Jeg kunne ikke rigtig finde nogen forklaring på hvorfor.. .. Nå men jeg fødte 11 dage over termin, ved at vandet gik... ... Igår opdagede jeg at den der mærkelige "hævelse" er tilbage igen!  aner stadig ikke hvad det er, men håber da virkelig ikke at jeg føder om 11 dage  .... Er der nogen som har oplevet det samme, eller som ved hvad det kan være? ... Er i øvrigt 32+0 i dag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Krussedulle

Slet ingen?

Anmeld

31. december 2011

Moms

Krussedulle skriver:

Slet ingen?

pas - for at oppe for dig

hvis hævelsen nu er ødem, altså væskeudtrædning i vævet, så vil du kunnelave et mærke som bliver stående med en finger.

så var du så langt....

godt nytår

Moms

Anmeld

31. december 2011

Sitrani

Krussedulle skriver:

 here it goes! I min sidste graviditet opdagede jeg, på min terminsdag, at jeg nærmest var hævet på venusbjerget.. (altså lige der hvor man intimbarberer sig ) når jeg trykker der, er det som om der ligger en masse væske derinde.. Jeg kunne ikke rigtig finde nogen forklaring på hvorfor.. .. Nå men jeg fødte 11 dage over termin, ved at vandet gik... ... Igår opdagede jeg at den der mærkelige "hævelse" er tilbage igen!  aner stadig ikke hvad det er, men håber da virkelig ikke at jeg føder om 11 dage  .... Er der nogen som har oplevet det samme, eller som ved hvad det kan være? ... Er i øvrigt 32+0 i dag 

Jeg havde det samme, men det var fordi jeg havde taget så meget på at jeg var blevet tyk dér... haha Måske det bare er det?

Anmeld

31. december 2011

Krussedulle

Moms skriver:

pas - for at oppe for dig

hvis hævelsen nu er ødem, altså væskeudtrædning i vævet, så vil du kunnelave et mærke som bliver stående med en finger.

så var du så langt....

godt nytår

Moms

Tak for dit svar  der er slet ikke noget "Hvidt aftryk" når jeg fjerner min finger, så tror ikke det er væske.. Det mærkes bare sådan..

Anmeld

31. december 2011

Krussedulle

STN skriver:

Jeg havde det samme, men det var fordi jeg havde taget så meget på at jeg var blevet tyk dér... haha Måske det bare er det?

Hihi  tjaaa, jeg har kun taget 4-5 kg på, så ved ikke om det er det 

Anmeld

31. december 2011

KM78

Det havde jeg også under første graviditet, især da jeg var tæt på terminen. tog mig ikke af det, da jeg regnede med at det bare var væske. Den forsvandt også efter fødslen. Så jeg vil tage det med knusende ro.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.