Høj gravid og problemer med hale benet ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

447 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

Mca<3

Jeg har de sidste dage fået så voldsomt ondt i hale benet Kan ikke sidde ned for længe af gangen .. Nogen der har det sådan `??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Nej, jeg har det ikke sådan. Jeg er dog begyndt, at få en del uro i kroppen og synes, at jeg har svært ved, at finde hvile - dog mest om aften.

Anmeld

3. marts 2009

Diana...

Uhh det havet jeg os op til jeg skulle føde møg irriterende når man os har svært ved st stå og bare vil side og slappe af.

Anmeld

3. marts 2009

Mca<3

Det med at finde ro er et mareridt .. Ja specielt om aftenen også ved sovetid .. Nøj jeg ligger dårligt i alle stillinger og sidde kan jeg ikke pga hale benet Diana forsvandt dit efter fødslen ???

Anmeld

3. marts 2009

finkedinke

Jeg var også meget plaget af ondt i halebenet da jeg var gravid. Det har jeg ikke haft i mine ander graviditeter. Lige som du beskriver kunne jeg ikke sidde/ligge for længe af gangen, og det var lige meget om stolen var blød eller hård.

Desværre døjer jeg stadig lidt med det her 6!! uger efter fødslen, dog ikke i så høj grad som under graviditeten. Nogle dage mærker jeg intet til det, andre dage ligner jeg en gammel kone når jeg skal rejse mig

Berith

Anmeld

4. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Det med at finde ro er et mareridt .. Ja specielt om aftenen også ved sovetid .. Nøj jeg ligger dårligt i alle stillinger og sidde kan jeg ikke pga hale benet Diana forsvandt dit efter fødslen ???

Ja det gjorde det jeg mærker intet mere (dejligt)

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

Gad vide hvorfor man får så ondt der ,,, Kan den lille presse på det mon .. hmm glæder mig til det er væk ,,,

Anmeld

4. marts 2009

Diana...

3 gangs mor skriver:

Gad vide hvorfor man får så ondt der ,,, Kan den lille presse på det mon .. hmm glæder mig til det er væk ,,,

Ja det tror jeg bestemt den kan. Har du ikke prøvet at lige pludselig knækker du sammen på det ene ben eller får mega ond i ballen osv? det jo fordi de lige rammer en nerve som går i benet. meget mærkeligt

Anmeld

4. marts 2009

Mca<3

Diana/Claus skriver:

Ja det tror jeg bestemt den kan. Har du ikke prøvet at lige pludselig knækker du sammen på det ene ben eller får mega ond i ballen osv? det jo fordi de lige rammer en nerve som går i benet. meget mærkeligt

Årh jo .. Det er sindsygt ubehageligt Vi skal sgu bstå model til meget hva ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.