Lalandia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2009

DK

Weee, nu har vi lige bestilt en ferie til lalandia!

Vi skal til den nye lalandia i Billund, da det jo er så nemt herfra. Det bliver så dejligt. Vi bruger de penge vi fik tilbage fra forsikringen, pga. at Kirstine havde skoldkopper på vores ferie til Egypten. Der kunne hun kun bade første og sidste dag, så vi havde bestemt at fik vi penge tilbage, så ville vi bruge dem på lalandia så hun kunne få badet igennem. Det bliver sjovt at se om det er så fint som alle siger at det i Rødby er.

Vi skal afsted midt i juni, og det bliver også lækkert med lidt familie-kvalitets-tid efter jeg har læst/gået til eksamen.

Det koster 5450 kr. for 4 overnatninger, men så skal vi også have et vennepar med, med en datter på Kirstines alder, så det bliver 2725 kr per familie, Det er egentligt ikke så dyrt synes jeg. Så er der 3 soveværelser i huset, så der ikke er nogen der skal sove i stuen.

http://www.lalandia.dk/da/feriehuse/Pages/DesignPlus6Billund.aspx

Ihhh det bliver så hyggeligt!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Skøøøønt

Vi har nogengange været i weissenhauser strand i nordtyskland, da det er en del billigere end lalandia Men det er bare super skønt at tage sådan en tur engang imellem... bare slappe AF og hygge sig med hinanden

Rigtig god tur!

Anmeld

3. marts 2009

charlottekri

nøj, hvor lyder det lækkert!!! bare det var mig (bor faktisk ikke så langt fra billund, så det kunne jo være en mulighed )

Anmeld

3. marts 2009

DK

Det er i alt fald en gund til vi ikke har været i Rødby endnu, det er simpelthen for dyrt at skulle over to broer, og køre så langt. Men nu er det jo bare 45 min. væk!

Anmeld

3. marts 2009

Doktor Doolittle

DK skriver:

Weee, nu har vi lige bestilt en ferie til lalandia!

Vi skal til den nye lalandia i Billund, da det jo er så nemt herfra. Det bliver så dejligt. Vi bruger de penge vi fik tilbage fra forsikringen, pga. at Kirstine havde skoldkopper på vores ferie til Egypten. Der kunne hun kun bade første og sidste dag, så vi havde bestemt at fik vi penge tilbage, så ville vi bruge dem på lalandia så hun kunne få badet igennem. Det bliver sjovt at se om det er så fint som alle siger at det i Rødby er.

Vi skal afsted midt i juni, og det bliver også lækkert med lidt familie-kvalitets-tid efter jeg har læst/gået til eksamen.

Det koster 5450 kr. for 4 overnatninger, men så skal vi også have et vennepar med, med en datter på Kirstines alder, så det bliver 2725 kr per familie, Det er egentligt ikke så dyrt synes jeg. Så er der 3 soveværelser i huset, så der ikke er nogen der skal sove i stuen.

http://www.lalandia.dk/da/feriehuse/Pages/DesignPlus6Billund.aspx

Ihhh det bliver så hyggeligt!!!

Det lyder altså bare deeeeeejligt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.