Gravid???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
3 svar
0 synes godt om
31. december 2011

frk.brandt

Er der nogen som kan hjælpe mig for kan ikke finde af om jeg er gravid..
jeg har taget 3 graviditetstest og de viser alle det samme, nemlig at der kommer 1 meget tydelig streg og så kommer der 1 som er lidt utydeligt..
hvad betyder det?? Ved ikk om det betyder noget men de 2 af testene er købt på apoteket mens den sidste er købt i kvickly..
jeg har haft ringet til min læge men fik kun fat i sekretæren og hun sagde bare det midste udslag så er man gravid men vil ikke glæde mig for tidligt så hvad mener i??

Håber meget i kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Toshiba

frk.brandt skriver:

jeg har taget 3 graviditetstest og de viser alle det samme, nemlig at der kommer 1 meget tydelig streg og så kommer der 1 som er lidt utydeligt..
hvad betyder det?? Ved ikk om det betyder noget men de 2 af testene er købt på apoteket mens den sidste er købt i kvickly..
jeg har haft ringet til min læge men fik kun fat i sekretæren og hun sagde bare det midste udslag så er man gravid men vil ikke glæde mig for tidligt så hvad mener i??

Håber meget i kan hjælpe

et billede ville gøre den lettere..

men jo er der en steg nr. 2 - er du gravid

Anmeld

31. december 2011

Aprilmor11

frk.brandt skriver:

Håber meget i kan hjælpe

Det kan snyde.

Men 2 utydelige og en tydelig ? Jeg vville bestemt mene at den er god nok

Og hvis jeg har ret i det, så stort tillykke Ring og få en tid og sig at du gerne ville vvære på den sikre side

Og GODT NYTÅR

Anmeld

31. december 2011

frk.brandt

Det var os det lægesekretæren sagde at den var så det håber jeg da på den er
Har en tid dernede på torsdag så må vi se hvad der sker, håber kun på det bedste

Mange tak for jeres svar og godt nytår til jer os

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.