Min mor skal giftes :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

700 visninger
8 svar
0 synes godt om
31. december 2011

M.O.A.R.

Det er da bare så surrealistisk at ens mor skal giftes i en alder af 50 år men hold op jeg er glad op hendes vegne!

Årh jeg skulle bare lige dele det med nogen, vi har lige fået nyheden at vide, og hun kunne ikke finde bedre mand <3

FANTASTISK!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Ej hvor dejligt! Ville ønske min mor fandt den glæde

Stort tillykke til din mor og hendes kommende mand

Anmeld

31. december 2011

M.O.A.R.

rikkeregnbue skriver:

Ej hvor dejligt! Ville ønske min mor fandt den glæde

Stort tillykke til din mor og hendes kommende mand

Jeg er også bare så glad på hendes vegne.. Efter hun blev skilt fra min far har hun været uheldig med mændene, men nu har hun bare fundet lykken

Tak

Anmeld

31. december 2011

Nessie

Tillykke med din mors forestående bryllup

Hvor er det dejligt at se at man kan finde kærligheden, uanset hvilken alder man er i, eller hvor man står i livet

Anmeld

31. december 2011

SussieThyssen

MaleneF skriver:

Det er da bare så surrealistisk at ens mor skal giftes i en alder af 50 år men hold op jeg er glad op hendes vegne!

Årh jeg skulle bare lige dele det med nogen, vi har lige fået nyheden at vide, og hun kunne ikke finde bedre mand <3

FANTASTISK!

Det var da vidunderligt
Stort tillykke med hende.

Sidst jeg blev gift var i 2007 og var altså 48

For nogle år siden blev min tante gift i en alder af 74, og det synes jeg bare var SÅ fedt.

Men det er dejligt at have en datter, der glæder sig på ens vegne og støtter en som du gør, så et kæmpeknus til dig, og alle de bedste ønsker for din mors lykke og fremtid.

Godt nytår!

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. januar 2012

M.O.A.R.

Nessie skriver:

Tillykke med din mors forestående bryllup

Hvor er det dejligt at se at man kan finde kærligheden, uanset hvilken alder man er i, eller hvor man står i livet

Ja det er fantastisk 

Anmeld

2. januar 2012

M.O.A.R.

SussieThyssen skriver:

Det var da vidunderligt
Stort tillykke med hende.

Sidst jeg blev gift var i 2007 og var altså 48

For nogle år siden blev min tante gift i en alder af 74, og det synes jeg bare var SÅ fedt.

Men det er dejligt at have en datter, der glæder sig på ens vegne og støtter en som du gør, så et kæmpeknus til dig, og alle de bedste ønsker for din mors lykke og fremtid.

Godt nytår!

Kærligst
Sussie

Tak søde Sussie!

Jeg kan kun være glad. Hun kan ikke få en bedre mand, det er jeg ganske sikker på! 
Hun har været uheldig med mænd før i tiden, min far skred med en anden, ham hun var sammen med efter  skred også med en anden og ellers har det været mere useriøse korte forhold.
Jeg var den eneste der var der for min mor efter brudet med nummer 2, hun var synderknust og min søster var ikke særlig sød overfor min mor samtidig.. Jeg har fået en slags følelse af jeg skulle beskytte min mor mod det "onde" udefra. Også hvis vi har været i byen eller hvis min mor har været i byen mens jeg har været på job, har jeg også følt trangen til at beskytte hende hvis jeg kunne se hun følte sig utilpas.

Og at tænke på at jeg var med til at føre dem sammen varmer mit hjerte, jeg har været med til at gøre min mor lykkelig. 

Jeg elsker min mor, himmelhøjt! - og jeg siger det med glæde! 

Knus tilbage til dig 

Anmeld

2. januar 2012

Mother-love

MaleneF skriver:

FANTASTISK!

Tillykke med hende. Min far (47år) blev også gift her den 22. Dec med den dejligste kvinde. Det er så dejligt at vide og mærke at ens forældre har fundet kærligheden igen og tør leve den ud. Hurra for de gamle

Anmeld

2. januar 2012

M.O.A.R.

michelledam skriver:

Tillykke med hende. Min far (47år) blev også gift her den 22. Dec med den dejligste kvinde. Det er så dejligt at vide og mærke at ens forældre har fundet kærligheden igen og tør leve den ud. Hurra for de gamle

HURRA!

Det er jo bare fantastisk altså  Tusind tak...

Tillykke med din far og hans kone! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.