Kvalme hvor tidligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31.835 visninger
20 svar
1 synes godt om
31. december 2011

Anonym trådstarter

Sidder her med den mest ulidelige kvalme og frygter virkelig at aftensmaden snart kommer retur.. Kan det passe at kvalmen starter allerede?? Er jeg gravid er jeg kun ca 3+5 eller der omkring, men har ikke haft så slem kvalme udover når jeg har været gravid, men starter det virkelig så tidligt??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Sidder her med den mest ulidelige kvalme og frygter virkelig at aftensmaden snart kommer retur.. Kan det passe at kvalmen starter allerede?? Er jeg gravid er jeg kun ca 3+5 eller der omkring, men har ikke haft så slem kvalme udover når jeg har været gravid, men starter det virkelig så tidligt??

Min kom 4 + 0 tror jeg det var .. Jeg havde det såå skidt

Det sluttede desværre først da jeg havde født

Håber din går over igen  

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Min kom 4 + 0 tror jeg det var .. Jeg havde det såå skidt

Det sluttede desværre først da jeg havde født

Håber din går over igen  

Hvis det bliver som sidst så går det først væk i uge 20..

Ad, kan allerede se toiletkummen for mine øjne de næste 17 uger..

Anmeld

31. december 2011

lukasmor

Anonym skriver:

SStPuhPuhaddeSidder her med den mest ulidelige kvalme og frygter virkelig at aftensmaden snart kommer retur.. Kan det passe at kvalmen starter allerede?? Er jeg gravid er jeg kun ca 3+5 eller der omkring, men har ikke haft så slem kvalme udover når jeg har været gravid, men starter det virkelig så tidligt??

Puha det var tidligt min kvalme kom først da jeg var 2 måneder henne - det var så her jeg valgte at teste tillykke med graviditeten, håber kvalmen går lidt i sig selv igen ..

GOdt nytår

Anmeld

31. december 2011

Frk Mig

jeg havde kvalme fra uge 7-25 .. men utroligt nok kastede jeg aldrig op .. 

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Lukasmor skriver:

Puha det var tidligt min kvalme kom først da jeg var 2 måneder henne - det var så her jeg valgte at teste tillykke med graviditeten, håber kvalmen går lidt i sig selv igen ..

GOdt nytår

Har ikke testet endnu, så et tillykke er lidt tidligt.. men et er sikkert og det er at jeg ikke skal drikke imorgen..

Håber dog os kvalmen forsvinder igen.. Har godt hørt symptomer e kan komme tidligere anden gang og det passer meget godt her.. Håber bare at det bliver der..

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Frk Mig skriver:

jeg havde kvalme fra uge 7-25 .. men utroligt nok kastede jeg aldrig op .. 

Håber bestemt heller ikke på opkast her

Anmeld

31. december 2011

TWT

Jeg havde kvalme 3+3 og det var slet ikke til at holde ud. Det fortsatte  til jeg mistede i uge 9.

For at din kvalme går væk

Anmeld

31. december 2011

Deka11

Anonym skriver:

Jeg fik kvalme og meget slem opkastningsfornemmelse 2 dage efter ægløsning. Men det aftog lidt igen i et par uger, og så kom det tilbage for fuld skrue. Så det kan godt komme meget tidligt. Jeg havde så også kvalme og opkastninger helt til og med fødslen.  

Håber at det er fordi du er gravid, at du har kvalme - men at det ikke er en kvalme du skal have for meget selskab af.

Anmeld

31. december 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Mine kvalmer startede en uge efter jeg blev gravid, såe...

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.