Slankedoktor vs madlog - NU med afstemning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er bedst?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.791 visninger
11 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

Hvad er bedst??
Synes madlog er så trist efter de "lukkede" grupperne..
Har set på slankedoktor.. er det ikke også med kalorie indtastning??
Hvad er bedst? Nogen erfaringer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

QueDee

Jeg har netop meldt mig ud af slankedoktor, fordi deres "nye" opsætning er utroligt bøvlet og langsomt. Jeg var ellers derinde fra 2007-2010 - og var glad for det, men for cirka et år siden lavede de om på det hele - og det er ikke blevet bedre eller mere brugervenligt af det. Tværtimod. Nu minder opsætningen meget om Madlog...

Anmeld

30. december 2011

M (:

Evt. er madital en mulighed, som er helt og aldeles gratis.. (:

Anmeld

30. december 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Hvad er bedst??

Nu er det jo ikke alle grupper der er lukkede!

Synes madlog er fantastisk, for du skal SELV lære at sammensætte din kost for at tabe dig, og det giver dig de rette værktøjer til at fortsætte vægttabet bagefter.

Anmeld

30. december 2011

Frøken J.

M (: skriver:

Madital er til gengæld langt mindre brugervenlig, der er ikke lige så meget gang i deres forum, og da jeg var derinde var 70% af de madvarer jeg skulle bruge ikke oprettet i deres system, så jeg skulle sidde og oprette dem manuelt hver gang. Pisse irriterende. Så ville jeg til enhver tid hellere betale en 10'er om ugen for madlog. Lækker brugerflade, godt forum, gode grupper man kan melde sig i, og jeg har kun MEGET sjældent opdaget en madvare, som ikke var i deres system.

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Nu er det jo ikke alle grupper der er lukkede!

Synes madlog er fantastisk, for du skal SELV lære at sammensætte din kost for at tabe dig, og det giver dig de rette værktøjer til at fortsætte vægttabet bagefter.

Men jeg synes bare før i tiden at man kunne sidde og kigge i debatterne og tips og råd osv osv.. nu SKAL man ind i en gruppe.. der er intet forum længere..

Anmeld

30. december 2011

Stumpen

Jeg har været medlem af slankedoktor og det er ikke pengene værd.. Der sker nada i debatforumerne og jeg synes i det hele taget at siden er mega svær at finde rundt på -især hvad de andre medlemmer angår... Men jeg har også været medlem tidligere, hvor de havde et helt andet design, så måske jeg er "farvet" i forhold til det...

Anmeld

30. december 2011

Zelinasmor

M (: skriver:

fantastisk side, der før har hjulpet mig 30kg lettere

Anmeld

31. december 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Men jeg synes bare før i tiden at man kunne sidde og kigge i debatterne og tips og råd osv osv.. nu SKAL man ind i en gruppe.. der er intet forum længere..

Hvis man bare meldes sig ind i de store åbne grupper, fx slank og debat og slyngelstuen, ser det ud som det altid har gjort når man trykker på grupper :-) det tager jo kun et øjeblik at melde sig ind i dem

Anmeld

31. december 2011

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvad er bedst??

Metodemæssigt er de ens, begge er kalorie-indtastning, fordelen for madlog er prisen, hvor slankedoktors fordel ligger i en diatist og madplaner.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.