Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvidpigmenteret Stokke seng til salg.
Den er brugt til to børn, men lige så flot som ny.
Sælges med 3 lagner der passer til sengen og en tynd sengerend.
Nypris 4000 kr.
Pris nu 2500 kr.
Hilsen Pia.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Og her er så billeder.. Har kun lige nogle hvor Lærke ( som nu er min ældste datter ) er i sengen..
Pia skriver: Hvidpigmenteret Stokke seng til salg. Den er brugt til to børn, men lige så flot som ny. Sælges med 3 lagner der passer til sengen og en tynd sengerend. Nypris 4000 kr. Pris nu 2500 kr. Hilsen Pia.
Har du sådan man kan lave det til en junior seng ??
Nej jeg har ikke det indsats stykke. Men vi har brugt den som Junior seng i et år, bare ved at tage den midterste tremme af, i den ene side.Sengen i sig selv er så stor, at de kan ligge der i længe. Den ældste datter lå der til hun var 3½.
nupper hellere indholdet, hvor er hun cute
komodo skriver: nupper hellere indholdet, hvor er hun cute
Takker.. Og selvom hun nu er stærkt på vej mod de 6 år, så er hun en lige stor charmetrold..
Pia skriver: Takker.. Og selvom hun nu er stærkt på vej mod de 6 år, så er hun en lige stor charmetrold..
Er jeg slet ikke i tvivl om
Pia skriver: Nej jeg har ikke det indsats stykke. Men vi har brugt den som Junior seng i et år, bare ved at tage den midterste tremme af, i den ene side.Sengen i sig selv er så stor, at de kan ligge der i længe. Den ældste datter lå der til hun var 3½.
Okay .. Ville helst ha haft en med midterstykke til så den kunne bli større ..
morethanperfect skriver: Okay .. Ville helst ha haft en med midterstykke til så den kunne bli større ..
Helt ok.. håber du finder det du søger.
Op )
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128