Nogle pencillin kloge mennesker? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.157 visninger
10 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anette&Sophia

Har en kær veninde som er ved at gå i koma hehe.
- Hun er på pencillin ( primcilin 800 mg&nbsp, og så er det jo nytårsaften imorgen, - det skal jo fejres på en ordentlig måde, dvs der skal indtages alkohol. - men... må hun det når hun er på pencillin?

ps. Primcilin indeholder også antibiotika ( ifølge netdokter )

Vi håber der er nogle kloge damer tilstede

GODT NYTÅR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Kindfed

Det må man gerne, det sker der ikke noget ved

Anmeld

30. december 2011

Pia

Hun kan rolig fejre nytåret.. Hun skal dog nok forvente at blive mere træt, da pencelin også sløver og ja det gør alkohol jo også..

Godt Nytår..

Anmeld

30. december 2011

Kofoed.

For mange år siden ( ) Fik  jeg afvide, at det kunne påvirke hukommelse, at drikke på pencilin og så kan det også øde chancerne for pencilinchok, men om det er rigtigt ved jeg ikke og har da også drukket mere end en gang på det 

Anmeld

30. december 2011

Anette&Sophia

Kofoed. skriver:

For mange år siden ( ) Fik  jeg afvide, at det kunne påvirke hukommelse, at drikke på pencilin og så kan det også øde chancerne for pencilinchok, men om det er rigtigt ved jeg ikke og har da også drukket mere end en gang på det 

Alkohollen skader vidst lige så meget hukommelsen :-D haha

Anmeld

31. december 2011

Kofoed.

anetteb skriver:

Alkohollen skader vidst lige så meget hukommelsen :-D haha

Det jo det, så aner ikke om der er hold i, at det gør det være, men synes man bliver hurtigere fuld på pencilin (= billig bytur )

Anmeld

31. december 2011

S.Maria

Ved ikke om man må, men jeg kan da fortælle at jeg gjorde det for mange år siden og jeg havde det dårligt i 3 dage så gør det ikke igen 

Anmeld

31. december 2011

S.Maria

Ved ikke om man må, men jeg kan da fortælle at jeg gjorde det for mange år siden og jeg havde det dårligt i 3 dage så gør det ikke igen 

Anmeld

31. december 2011

_-Kathrine-_

Det må hun gerne når det er Primcillin :-)
Mvh en apoteksuddannet
Godt nytår

Anmeld

31. december 2011

SussieThyssen

anetteb skriver:

Har en kær veninde som er ved at gå i koma hehe.
- Hun er på pencillin ( primcilin 800 mg&nbsp, og så er det jo nytårsaften imorgen, - det skal jo fejres på en ordentlig måde, dvs der skal indtages alkohol. - men... må hun det når hun er på pencillin?

ps. Primcilin indeholder også antibiotika ( ifølge netdokter )

Vi håber der er nogle kloge damer tilstede

GODT NYTÅR

Penicillin og antibiotika er en meget farlig cocktail at mixe med alkohol.
Dels nedsætter det virkningen selv med meget små mængder, men hun kan da godt tage sig et enkelt glas champagne uden, der derved vil ske noget..men drikke en masse i aften..det vil jeg bestemt ikke anbefale.
Jeg havde en skolekammerat, der under en nytårsfest gik i coma pga den blanding..så man kan sige at jeg har oplevet det på nærmeste hånd.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.