måske en fødselsdepression?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

jeg skriver anonymt da jeg har det SÅ elendigt med de tanker og følelser som jeg har indeni og som jeg nu vil dele med jer. måske i kunne komme med nogen gode råd..

jeg har på det sidste ikke følt den samme glæde ved at være mor som jeg gjorde i starten,  jeg føler mig så træt og har bare brug for at komme væk holde en pause, altså ikke fra at mor for det kan jeg jo ikke stoppe med at være, heldigvis ! jeg føler mig tit ikke god nok, og har fortiden svært ved at magte og snakke med andre mennesker og komme ud. og ved dette er dårligt for min søn. jeg syntes efterhånden den er ved at være så langt ude ,og jeg er så ked af det hver dag, fordi jeg føler mig så magtesløs og jeg skammer mig over mine følelser. jeg ved nu at det er på tide at søge noget hjælp. tror i det kan være en fødselsdepression ?  (min søn er forresten 4 månedere)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Pullemulle

Hvis du har det som du beskriver det, så ville jeg nok give lægen et kald. Mon ikke han/hun bedst vil kunne hjælpe dig?

Anmeld

1. januar 2012

Mother-love

Det kan godt lyde som en depression. Detbehøver ikke at være en fødselsdepression. Men sådan startede det også for mig. Omkring da Isabella også var de 4 mdr, idag er hun 7 mdr. Jeg har haft depressioner før så kender signalerne. Jeg synes også det var svært og jeg skammede mig også over det. Og det gjorde jo self at jeg fik det værre. Så jeg synes du skal kontakte din læge så du kan få hjælp. For er det en depression så er det vigtigt både for dig selv men også dit barn at du får hjælp. Held og lykke med det hele.

Du skal nok få det godt igen

Anmeld

1. januar 2012

Nattøs

måske du skulle få barnet passet nogle dage?

Jeg synes helt klart at du skulle søge noget hjælp, hellere en snak for meget end en snak for lidt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.