skal jeg være bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

384 visninger
2 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Sujan

Er 27+5 og har her til aften fået sådan lidt pludseligt dårligt..

Har kvalme, sveder er svimmel og har hovedpine.

Normalt ville jeg bare ligge mig under dynen men tænker nu om jeg burde kontakte vagtlægen eller noget???

Har lavet skoleopgave i dag og været en tur i svømmehallen, så ikke noget vildt.

Er det normalt at have det sådan eller skal jeg være bekymret? der er masser af liv at mærke, så tror hun har det fint.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Rikke84

Sujan skriver:

Normalt ville jeg bare ligge mig under dynen men tænker nu om jeg burde kontakte vagtlægen eller noget???

Har lavet skoleopgave i dag og været en tur i svømmehallen, så ikke noget vildt.

Er det normalt at have det sådan eller skal jeg være bekymret? der er masser af liv at mærke, så tror hun har det fint.

...om du skal være bekymret er vel din sag!? Andre skal da ikke vurdere om det er ok for dig at være i tvivl. Hvis du er det syntes jeg bestemt at du skal kontakte en vagtlæge... om ikke andet for at få afvide at du ikke skal være bekymret

/mor til 3, med jævnlig kontakt til skadestue og vagtlæge

Anmeld

30. december 2011

Anette&Sophia

Sujan skriver:

Jeg vil sige muligvis lavt blodtryk eller lavt blodsukker.
Havde selv lavt blodtryk, der viste sig ved svimmelhed, hovedpine, og hedeslag.
håber du finder ud af det, eller i det mindste bare får det bedre!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.