Er pludselig ulykkelig til natputning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

538 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Mor Christa

Heej piger.

Det er simpelthen så mærkeligt. Der plejer ALDRIG at være nogetn år han skal puttes, den bette! men de sidste 3 dage har vi lagt ham ind, som vi plejer, sunget, nusset og hygget og så sagt godnat og gået. Men han er DØD ulykkelig så snart vi træder ud af rummet!!! Sådan har det været i 3 dage nu.. Vi SKAL blive inde ved ham indtil han falder i søvn!? Hvad sker der for det?! Han er 1 år og 23 dage .. 
Nogen der har oplevet det, ved hvorfor, eller har nogle gode råd?

KNUS en mor, som virkelig IKKE kan ha' at høre sin dreng græde så hjerteskærende!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Na-Wi

Velkommen i klubben..

Her har det stået på i snart en måned, han vil bare ikke sove på sit værelse det er lige som om der er noget han er bange for..

Har ingen gode råd da jeg selv er ved at blive sindssyg over det, men kram til dig

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Na-Wi skriver:

Velkommen i klubben..

Her har det stået på i snart en måned, han vil bare ikke sove på sit værelse det er lige som om der er noget han er bange for..

Har ingen gode råd da jeg selv er ved at blive sindssyg over det, men kram til dig

Årh det er så skrækkeligt, altså!!! Kan slet ikke holde det ud! Og han er virkelig ikke sådan der normalt..
Men ja, her lyder det også som om han er bange.. Det er nemlig i det sekund jeg går ud af rummet han begynde.r Og det er IKKE bare pyller-gråd. Det er virkelig helt nede fra hjertet det kommer! Ihh det er altså skrækkeligt!
HÅBER en af os finder en mirakelkur vi kan dele  

Anmeld

30. december 2011

MorEllen

Vi oplever lige det samme her hos os lige nu, med en pige på 11 måneder. Og sjovt nok er det også på 3. dagen nu... Det er slet ikke sjovt Jeg kigger lige med her for at se om nogen har nogle gode råd..
Vi plejer går ind til hende ca efter 4-5 minutter, giver hende sutten, lægger hende ned og siger godnat.. Men det tager omkring 45 min inden hun har faldet i søvn.. ARRG...det var jo så dejlig nemt før!

Anmeld

30. december 2011

nusenjo88

Hej i to

Sådan har min dreng også haft en periode. Her fandt vi bare hurtigt ud af at hvis vi gik ind til ham og trøstede ham blev det bare værre når vi gik ud igen så vi gjorde det en aften at vi prøvede at se hvor lang tid der gik inden han faldt selv til ro og der gik faktisk ikke mere end mellem 2 og 5 min. så faldt han i søv og så vendte det tilbage til normalen et par dage efter.

Jeg ved ikke om i har prøvet det som vi har men det var da i hvert falde min erfaring .. håber i kan bruge den til noget

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Morellen skriver:

Vi oplever lige det samme her hos os lige nu, med en pige på 11 måneder. Og sjovt nok er det også på 3. dagen nu... Det er slet ikke sjovt Jeg kigger lige med her for at se om nogen har nogle gode råd..
Vi plejer går ind til hende ca efter 4-5 minutter, giver hende sutten, lægger hende ned og siger godnat.. Men det tager omkring 45 min inden hun har faldet i søvn.. ARRG...det var jo så dejlig nemt før!

Ja, det var også super nemt før her hos os Åhd et er træls altså! Vi puttede Victor her kl 19.. Han er (måske) liiige faldet i søvn!!!! ihhh altså 

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

nusenjo88 skriver:

Hej i to

Sådan har min dreng også haft en periode. Her fandt vi bare hurtigt ud af at hvis vi gik ind til ham og trøstede ham blev det bare værre når vi gik ud igen så vi gjorde det en aften at vi prøvede at se hvor lang tid der gik inden han faldt selv til ro og der gik faktisk ikke mere end mellem 2 og 5 min. så faldt han i søv og så vendte det tilbage til normalen et par dage efter.

Jeg ved ikke om i har prøvet det som vi har men det var da i hvert falde min erfaring .. håber i kan bruge den til noget

Mange tak for svar!
Men det er bare ikke sådan en "pyller"-gråd.. Det er virkelig hjerteskærende gråd! som om der er noget han er bange for eller sådan noget.. Kan ikke rigtig forklare det..
Vi har prøvet at lade han græde. Det er også sådan han er faldet i søvn nu her til aften,men vi har været 3 kvarter om det - hvor han bare har stortudet .. Vi er nødt til at gå ind til ham engang imellem fordi han hoster nærmest sine lunger op når han har grædt længe nok ..
Men som sagt, det var sådan han faldt i søvn i aften. Kæresten gik ud af rummet, han græd i 7 minutter og nu sover han heldigvis!
Måske man bare skal blive ved med det vi gør nu  

Anmeld

30. december 2011

Molly8

MissChrista skriver:

Heej piger.

Det er simpelthen så mærkeligt. Der plejer ALDRIG at være nogetn år han skal puttes, den bette! men de sidste 3 dage har vi lagt ham ind, som vi plejer, sunget, nusset og hygget og så sagt godnat og gået. Men han er DØD ulykkelig så snart vi træder ud af rummet!!! Sådan har det været i 3 dage nu.. Vi SKAL blive inde ved ham indtil han falder i søvn!? Hvad sker der for det?! Han er 1 år og 23 dage .. 
Nogen der har oplevet det, ved hvorfor, eller har nogle gode råd?

KNUS en mor, som virkelig IKKE kan ha' at høre sin dreng græde så hjerteskærende!!! 

Johan havde det sådan, da han var 8-9 mdr. Jeg valgte i den periode at blive hos ham til han faldt i søvn. Det tog en 3 ugers tid. Nu putter vi igen almindeligt, og det tager 5 min.

Anmeld

30. december 2011

Mor Christa

Molly8 skriver:

Johan havde det sådan, da han var 8-9 mdr. Jeg valgte i den periode at blive hos ham til han faldt i søvn. Det tog en 3 ugers tid. Nu putter vi igen almindeligt, og det tager 5 min.

ja, man kan jo trøste sig selv med, at alting i den alder her jo "bare" er en fase !! Kan godt være jeg bare skal gøre om jeg gør nu! Håber satme snart det går over.. Det er så hårdt når han er så ulykkelig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.