Mussen2 skriver:
Ha ha ja jeg har det lige omvendt. Hvordan Dælan vasker man lige sådan en bette tissemand 

Bliver spændende hvornår den lille kommer. Er du på vej på barsel? Jeg er lige begyndt,hvilket er virkelig tiltrængt. Fødte du til tiden sidst?
- At vaske er nemt nok, - men pas på springvandet! 
Jo jeg er på barsel, - gik officielt fra d. 9/12, (8 uger før, - er skolelærer=offentligt ansat) - men var lige sygemeldt i 2-3 uger inden, grundet ekstrem træthed og lavt blodtryk (fik mig til at gå og besvime). Men jo det er tiltrangt! Synes også det er langt hårdere (måske er hårdt ikke det helt rigtige ord for det, det er måske lige voldsomt nok) at være gravid 2. gang. - Man svinger jo ikke bare stængerne op når det passer en... Hvad med dig?
Jeg fødte 10 dage før, - sindsyg fødsel, bestemt ikke noget vi ønsker at prøve igen, - men vi bliver fulgt tæt i graviditeten denne gang, fordi jeg udviklede en stofskiftesygedom sidste gang, og min jordmor har brugt meget tid på fødslen, så vi kan føle os trygge. Så indtil videre er jeg klar på at prøve at føde vaginalt, - nu må vi se hvad der sker. Alt i denne graviditet har været anderledes end første gang, - så det kan jo være fødslen også bliver det!

Gik du over eller? Har hørt om mange der fødte før første gang og gik over anden gang... Er så spændt på hvad der sker!!
Godt nytår forresten! 
/K
Anmeld