Hurtigt spørgsmål ang. barnevognssele.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.112 visninger
8 svar
0 synes godt om
30. december 2011

lycly

Passer alle seler til alle barnevogne? Vi har en emmaljunga barnevogn, og jeg er nu på udkig efter en brugt barnevognssele, men blev så i tvivl om det er alle der passer til en emmaljunga?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

MortilCilas

Det tror jeg næsten. Jeg har to, og har ikke kigget på noget om hvilke barnevogne de passed til, skulle bare spænde dem ind, nede ved madrassen

Men vil råde dig til, køber du en med lynlås, skal du næsten have en med spænde også. Da min med lynlås ikke kan løsnes oppe med halsen, og synes den strammed med alt det vintertøj på.

Anmeld

30. december 2011

Jonatansmor

MortilCilas skriver:

Det tror jeg næsten. Jeg har to, og har ikke kigget på noget om hvilke barnevogne de passed til, skulle bare spænde dem ind, nede ved madrassen

Men vil råde dig til, køber du en med lynlås, skal du næsten have en med spænde også. Da min med lynlås ikke kan løsnes oppe med halsen, og synes den strammed med alt det vintertøj på.

Puha, dem med lynlåse skal vi holde os fra.

En dagplejer har fundet en lille dreng kvalt i sådan en sele

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

Jonatansmor skriver:

:O hold da op. Den holder jeg mig fra!!

Anmeld

30. december 2011

lycly

Jonatansmor skriver:

Puha hvor forfærdeligt!! Hvilken bruger I så? Jeg aner absolut intet om dem.

Anmeld

30. december 2011

Jonatansmor

LunaLykke skriver:

Puha hvor forfærdeligt!! Hvilken bruger I så? Jeg aner absolut intet om dem.

Dem hvor der er et spænde foran: http://www.babysam.dk/barnevogne/barnevognsseler-og-gaseler/odderselen-103739

Dén bruger vi, han kan passe den til han er færdig med at sove i barnevogne.

Er rimeligt sikker på de har en tilsvarende, til en trediedel af prisen ude i Bilka

Anmeld

30. december 2011

Jonatansmor

MortilCilas skriver:

:O hold da op. Den holder jeg mig fra!!

Jeg blev også kun gjort opmærksom på det igennem min snarrådige dagplejer. Fatter ikke helt hvorfor de ikke er blevet fjernet fra markedet endnu

Anmeld

30. december 2011

Molly8

LunaLykke skriver:

Passer alle seler til alle barnevogne? Vi har en emmaljunga barnevogn, og jeg er nu på udkig efter en brugt barnevognssele, men blev så i tvivl om det er alle der passer til en emmaljunga?

Uanset sele, handler det jo om, at den er spændt rigtig fast. Den skal jo være så stram, at barnet ikke kan vippe ud over siden på vognen..

Anmeld

30. december 2011

MortilCilas

Jonatansmor skriver:

Jeg blev også kun gjort opmærksom på det igennem min snarrådige dagplejer. Fatter ikke helt hvorfor de ikke er blevet fjernet fra markedet endnu

Nej det burde de jo egentlig blive, når sådan noget sker! Det for dårligt egentlig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.