Lupo kom til dyrlægen imorges og fik nogle piller til de spolorme hun havde... Gud hvor er det klamt at se at de ligger der og hygger sig når de har kastet op... 
Vi fik nogle piller og skulle give hende en idag og igen om 10 dage...
Først prøvede jeg at komme pillen i noget leverpostej, hun NÆGTEDE fuldstændigt at spise også pillen... Tænker at hun har haft det lidt skidt med kvalme... Aner jo ikke hvor længe hun har haft de orm... Det startede igår aftes...
Dyrlægen havde sagt at så skulle jeg komme dem ned i halsen på hende, hold op hvor er det bare ubehageligt at skal proppe det ned i halsen på hende....
MEN det er for at hjælpe hende... 
Ca. en time efter hun havde fået pillen, begyndte hun at lave hoste lyde som om at hun skulle kaste op igen... Hun sank meget, smaskede meget og maven lavede nogle bevægelser, men der kom ikke noget op - Så pillen har vel virket så når der ikke kom noget opkast med op... ?
Dyrlægen mente ikke at vores hund skulle en kur, da han ikke har gået og ædt hendes opkast... Vi fik rabat da Thor havde været hos dem igår... Så det var lækkert nok... 
Vi fik købt en ny kattebakke som er lukket, så hunden ikke kan komme til at spise hendes afføring... Så håber det virker... 
Efterfølgende af det har vi købt kattemalt og kattegræs... Kattemalten vil jeg ikke give hende før hun er helt på dupperne igen... Hun er noget sløv, har ikke sådan rigtig appetit.. Spiser meget lidt ind imellem... Fik lidt tynd mave efter hun havde været ved dyrlægen...
Det kattegræs der... Der står bare at der skal vand i... Men hvor meget vand skal der i? Så det dækker kornene eller hvordan?
Hvor stiller I kattegræsset henne når det er blevet "sået"? På pakken står der at det skal stå et lys og varmt sted?
Så var der flere som sagde at Whiskas kattefoder ikke lige er det bedste for katte... Tog snakken med dyrlægen i tlf - Og hun sagde at Lupo sagtens kan spise det og det er fint til hende... Hun vokser som hun skal... Og får lidt vådfoder også, ikke hver dag...
Lige nu ligger hun bare og sover, leger meget lidt engang imellem...
Bliver katte sløve af medicinen mod orm og af ormene?