Info til de tilbageværrende på Taberlisten!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

777 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2011

Muhmi

Jeg stopper officielt som Taberlistelaver da der nu er en "Aktion Slankekur" Tænker at mange af jer hopper derover og det gør i bare, da det vil lette en byrde fra mine skuldre... God vind og held og lykke med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Muhmi

Og det var altså ikke for at spille tøsefornærmet at jeg oprettede den her debat... Det var bare til info til jer alle sammen!

Anmeld

2. januar 2012

bobbles

Muhmi skriver:

Jeg stopper officielt som Taberlistelaver da der nu er en "Aktion Slankekur" Tænker at mange af jer hopper derover og det gør i bare, da det vil lette en byrde fra mine skuldre... God vind og held og lykke med det...

Anmeld

3. januar 2012

twinboys

Muhmi skriver:

øv har siddet og ledt efter den... da jeg nu er klar igen efter nytåret...

Anmeld

3. januar 2012

Muhmi

twinboys skriver:

øv har siddet og ledt efter den... da jeg nu er klar igen efter nytåret...

Jeg tænker bare at rigtig mange hopper over på den der aktion slankekur istedet for... Og hvis det er mere organiseret end jeg er, så er det vel egentlig nemmere at følge med i?

Anmeld

4. januar 2012

twinboys

Muhmi skriver:

Jeg tænker bare at rigtig mange hopper over på den der aktion slankekur istedet for... Og hvis det er mere organiseret end jeg er, så er det vel egentlig nemmere at følge med i?

den på facebook????

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.