baby og hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

547 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har virkelig brug for en hurtig hjælp på tråden her! Ja! jeg er mor.... mig og min kæreste har et barn sammen på snart 6 måneder! Vi har fra startet fået støtte på igennem kommunen pga vores ungdomhed. & min kæreste har mange sværre problemer i sin hverdag der gør at jeg står med meget selv hvorpå min kæreste ikke er sammenarbejsvillige både overfor mig eller kommunen. Dvs han lover at tage fælles i opgaver i hjemmet og lover at stå op om morgenen og tage den lille, men hver gang mister han overblikket og lader mig stå med ALT selv.. og det sætter os desværre bare meget dårliger... hvilket betyder at jeg er bange for hvordan pædagoerne vil reagere eller sige til vi har hund igår. Det er en meget lille hund meget lille, og derfor gør den ingen trussel for barn eller andre i omgivelserne, han er meget rolig og kærlig.... Men jeg frygter hvad de siger til det? vi har haft den oppe at vende med dem om en hund og de siger vi skal vente til barnet er lidt ældre, at om et år kan vi snakke om det... Men jeg blev grebet i at følge mit eget hjerte og købe så en..... Jeg er bange for om de tænker vi ikke kan planlægge mig og min kæreste og om ví er styret af vores følelser ???? ):? om det sætter os meget dårliger ved kommunen ): Min mor er absolute ikke glad for det, og min kæreste har vist så meget godt og har taget sig både af hund, luftning og barn.... og han kæmper og viser virkelig meget! men om kommunen kan forlange vi kommer af med hunden eller vi mister for barn????? den ene pædago kommer imorgen og ved simpelthen ik om jeg skal gemme den lille hund ):??? min mor synes det var en dum beslutning da jeg skal starte til kørekort om en måned og skal uddanne mig efter barsel, og hun tror ikke min kæreste kan overskue aflevering af barn til dagpleje og så hund når jeg skal tidlig afsted hver morgen , det hendes bekymring )': så synes hun det for stor en mundfuld vi har gjort os til, og hun er bange for den lille hund tager vores tid fra barnet, hvilet ik sker... hjælp mig piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Jeg tror, at du kender svaret selv - det var ikke en god beslutning at få en hund, når man som forældre i forvejen kæmper med at få en normal hverdag til at køre (og man impulskøber ikke en hund, det er en velovervejet anskaffelse).

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage den modne beslutning og aflevere hunden tilbage og bruge al min energi på at få en stabil hverdag til at køre, at hjælpe min mand med de udfordringer han har og så følge de gode råd kommunen kommer med.

Anmeld

30. december 2011

Filuca

Rockertand skriver:

Jeg tror, at du kender svaret selv - det var ikke en god beslutning at få en hund, når man som forældre i forvejen kæmper med at få en normal hverdag til at køre (og man impulskøber ikke en hund, det er en velovervejet anskaffelse).

Hvis jeg var dig, så ville jeg tage den modne beslutning og aflevere hunden tilbage og bruge al min energi på at få en stabil hverdag til at køre, at hjælpe min mand med de udfordringer han har og så følge de gode råd kommunen kommer med.

Kunne ikke have sagt det bedre selv!

Anmeld

30. december 2011

JustMe

Jeg kunne heller ikke være mere enig med Rockertand. Hvis Kommunen fraråder køb af hund, er der formentlig en rigtig god grund til det, som i ikke bør ignorere. Hellere aflevere hunden tilbage og få jeres liv til at køre på skinner og så få en hund senere hen; frem for at beholde hunden og risikere yderligere udfordringer, der går ud over både jer, jeres barn samt hunden

Anmeld

30. december 2011

pvejsen

Tænker lidt, at I har snakket med "dem" om det at få en hund, og fået at vide, at I skulle vente et år. I / du vælger så alligevel at få en hund nu, så ja, jeg tror de vil mene, at I ikke kan planlægge pg at I er alt for impulsstyret.
Som de andre skriver, ville jeg også vælge at komme af med hunden igen og så vente til jeres barn er blevet større

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.