alli slankepiller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Dianaaa

debbie19 skriver:

fjernet denne da jeg kom til at lave dobbel indlæg undskyld

jamen det lyder da super lækkert  - godt jeg springer fra dem så ! jeg prøvede engang thermapower hold da op det fik jeg det godt nok skidt af, det kan ihvertfald ikke anbefales! jeg tror bare jeg gør det på den sunde måde , sund kost og motion, det burde da give resultat,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Dianaaa

bette skriver:

jeg vil nærmest love dig at du overhovedet ik får brug for pillerne når du følger den bog. den er såå god og jeg tabte mig selv på den.. 

kan anbefale dig kvark med sukkerfri nutella og mandler.. åhh niiiiiice 

tror jeg gerne ! ville jo også bare hører da jeg har hørt så  meget om dem, og ikke mindst flere forskellige ting. godt som skidt.

det lyder lidt specielt , men det skal sikkert nok smage godt

Anmeld

30. december 2011

bette

Dianaaa skriver:

tror jeg gerne ! ville jo også bare hører da jeg har hørt så  meget om dem, og ikke mindst flere forskellige ting. godt som skidt.

det lyder lidt specielt , men det skal sikkert nok smage godt

haha ja det lyder underligt men smager himmelsk. 

jeg har aldrig været så mæt hele tiden ( på den gode måde) og maden smager jo bare fantastisk. 

det eneste negative er egentlig at det er lidt vildt at handle ind til den første gang.. men så er det ligesom en normal indkøb næste gang.. selvom det godt nok er nogle heeeelt andre ting der ligger i vognen end der plejer.. man skal liige lede lidt mere efter tingene fordi det jo netop er en hel anden verden at handle ind til. :) 

Anmeld

30. december 2011

TWT

Dianaaa skriver:

ja hvad er jeres erfaring med dem ?

Jeg har ikk prøvet dem selv, men har hørt mange der siger det ikke virker.. 

Tror heller ikke meget på de slankepiller. 

Ved godt det er svært, men jeg tror at den bedste måde til et vægttab, er at ændre kost og motionsvaner. Og jeg taler af erfaring, har selv tabt mig en del.

Kan give et godt råd, som "alternativ" til slankepiller. - Spis 4 hele sorte peberkorn 3 gange dagligt hver anden dag(så kroppen, ikke bare tager det som en selvfølge at den får det. Det sætter forbrændingen, og derved er det nemmere at tabe sig(selvfølgelig med kost og motions ændringer 

Held og lykke  

Er du medlem af Tabergruppen på FB? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.