Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

362 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Nanz

Hej allesammen.

Min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i et års tid men uden held. Har prøvet at købe ægløsningstest for at se om det skulle hjælpe os da min mens/cyklus er meget forskelligt. 

For ca en måned siden prøvede vi igen, men fik min mens kort tid efter ( starten af december) så tænkte øv ikke denne gang. Men nu har jeg snart i 2 uger haft en smerten og stikken i højre side. Det gør specielt ondt når jeg sidder ned. Jeg går til fysioterapeut i øjeblikket og spurgte ham om jeg havde forstruket noget der inde men han sagde at det burde aftage for længe siden. Hvilket det så ikke har gjort. Igår begyndte jeg at ligge mærke til at jeg har en smule brystspændninger men har ikke rigtig nogle symptomer som hvis man var gravid. Ikke hvad jeg har læst om i hvertfald.

Kan det være muligt at jeg er gravid og måske uden for livmoderen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

lio

graviditet mulig men hvorfor skulle det være uden for livmoderen?

Kan du ikke teste i weekenden eller på den anden side af årsskiftet?

Anmeld

30. december 2011

AnnaK89

Du finder nok kun ud af det ved at tage en test 

Anmeld

30. december 2011

Nanz

Jeg har bare læst om graviditet uden for livmoderen hvor andre skriver at de har smerter i den ene side. Men det kan godt være jeg har læst forkert. Har bestilt tid hos lægen der er bare en vente tid på 2 uger. 

Det kan også være fordi jeg tænker meget over det når man så gerne vil være gravid.

Nårh ja jeg glemte at skrive at jeg har taget en graviditets test men viste negativ.

Anmeld

30. december 2011

Flowers

Det kan godt lyde som en mulig graviditet smerter i siden af underlivet plejer være uudholdelige (sådan som jeg har læst det), hvis det nærmere er stik, niv, små jag, lyder det som ligament smerter. Held og lykke Og husk at hos nogle kan der gå 14 dage efter udebleven mens, før de tester positiv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.