Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så, nu har den indfundet sig! Jeg har nu i 5 dage måtte føde, og hun har været fræk nok til ikke at indfinde sig, selvom jeg hver aften har så voldsomme (og smertefulde) plukveer at jeg tænker "Så! Nu er det nu!" Igår nat gjorde det så ondt at jeg kastede op af det, og kunne ikke få vejret - og så ville jeg bare have hende ud! - Men mon ikke hun beslutter sig for først at komme d. 28. jan
Hvad med jer, er I også ved at være nået til et punkt hvor I bare vil have den bette ud?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
-Sigrid- skriver: Så, nu har den indfundet sig! Jeg har nu i 5 dage måtte føde, og hun har været fræk nok til ikke at indfinde sig, selvom jeg hver aften har så voldsomme (og smertefulde) plukveer at jeg tænker "Så! Nu er det nu!" Igår nat gjorde det så ondt at jeg kastede op af det, og kunne ikke få vejret - og så ville jeg bare have hende ud! - Men mon ikke hun beslutter sig for først at komme d. 28. jan Hvad med jer, er I også ved at være nået til et punkt hvor I bare vil have den bette ud?
Ja hold da op jeg er også ved at være temmelig utålmodig! Jeg har termin den 15. så der er jo lidt tid til endnu og endnu længere hvis jeg som de fleste førstegangsfødende går over tiden! Jeg har stort set ingen gener ud over småsmerter i ryg og lænd og temmenlig meget halsbrænd ind i mellem. Det er så spændende hvornår han vælger at komme ud til os. Håber vi alle snart får vores længeventende babyer ud til os. Godt nytår til alle.
Kram Malene
Malene76 skriver: Ja hold da op jeg er også ved at være temmelig utålmodig! Jeg har termin den 15. så der er jo lidt tid til endnu og endnu længere hvis jeg som de fleste førstegangsfødende går over tiden! Jeg har stort set ingen gener ud over småsmerter i ryg og lænd og temmenlig meget halsbrænd ind i mellem. Det er så spændende hvornår han vælger at komme ud til os. Håber vi alle snart får vores længeventende babyer ud til os. Godt nytår til alle. Kram Malene
Haha jeg tæller også meget ned til d. 15 Og er også førstegangs, så... Ja, det er træls med logikken
Og du må ikke sige der er længe endnu, der er kun lidt over 2 uger, der er 16 dage
-Sigrid- skriver: Haha jeg tæller også meget ned til d. 15 Og er også førstegangs, så... Ja, det er træls med logikken Og du må ikke sige der er længe endnu, der er kun lidt over 2 uger, der er 16 dage
Nej to uger er jo ingen ting i forhold til hvor lang tid der har været!! Tålmodighed må være kodeordet..
Jeg tænker jeg godt lige kan vente to uger endnu.... Men har jo først termin 28. så jeg kan jo gå helt ind i feb. - DET synes jeg tilgengæld virker helt uoverskueligt!!!!
Mærker intet til plukveer og de ved ik hvordan Junior ligger om det er med hovedet oppe eller nede PÆNT træls!!!!!
GODT NYTÅR
Det bliver så Spændende, med alle os mødre.. Jeg har selv Termin på Tirsdag, så det er jo virkelig lige om lidt.. Vores lille prinsesse kan jo komme når som helst nu
RIGTIG GODT NYTÅR
Malene76 skriver: Nej to uger er jo ingen ting i forhold til hvor lang tid der har været!! Tålmodighed må være kodeordet..
Ja, du har ret, men syntes det bliver svære og svære med det kodeord for hver aften man ligger sig i seng
CmarianN skriver: Jeg tænker jeg godt lige kan vente to uger endnu.... Men har jo først termin 28. så jeg kan jo gå helt ind i feb. - DET synes jeg tilgengæld virker helt uoverskueligt!!!! Mærker intet til plukveer og de ved ik hvordan Junior ligger om det er med hovedet oppe eller nede PÆNT træls!!!!! GODT NYTÅR
Kan godt følge dig
Jeg havde det omvendt, en måned endnu var ingenting, men nu virker det som en evighed med 2 uger
Og træls at du ikke ved det, kan du ikke mærke hvor h*n sparker henne af?
I lige måde Om 10 timer er det VORES måned!
KarinaMDK skriver: Det bliver så Spændende, med alle os mødre.. Jeg har selv Termin på Tirsdag, så det er jo virkelig lige om lidt.. Vores lille prinsesse kan jo komme når som helst nu RIGTIG GODT NYTÅR
Held og lykke så, og ja, så er det vist ved at være hvert øjeblik, så skal I jo snart snakke om igangsættelse
Godt nytår til dig også
Puha, vil også meget gerne snart have banditten ud. har termin d. 8! Plukkeveerne er tiltagende og det murrer af he..... til i underlivet, håber det er tegn på der snart sker noget
Tanken om at gå over tid er en anelse uoverskuelig! Så jeg for at der snart sker noget her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128