jeg har den store model af den klapvogn som i skal have, og den kan snildt være i en suzuki ignis... (så der ved jeg så ikke om en swift er mindre, men der kan hjulene jo tages af og den fylder ingenting.) og hvis den kan klappes sammen på samme måde så tror jeg ikke i får nogle problemer..
mht kørepose, så bruger vi bare den der hedder sleebee, det der er ulempen ved den er at selen i klapvognen IKKE kan bruges i sleebee posen, så der bruger vi barnevogns selen som så bliver klikket i de holdere der sidder i klapvognen, så fungere det fint nok.. og ja. så kan man jo hvis man er kreativ, bare lave andre huller i sleebee posen hvor man syer en firkant i dynen og på betrækket osv, så det passer med at det bare skal klippes op så der kan bruges den orginale sele..
men ellers så kan i også komme jeres barn i en flyverdragt lægge et tæppe under barnet og så en dyne henover hvis der skal soves i klapvonen uden for..
Der har vi så valgt at vi bruger barnevognen til at sove i og klapvognen til at tage på ture og hente/brunge i vuggestue osv..
Anmeld