Klapvogn og kørepose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.259 visninger
4 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Anonym trådstarter

Hej

Så har vi endelig fundet ud af hvilken vogn vi skal have, det bliver Baby Jogger City Mini kalecheklapvogn -  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11780

Vi har ikke mulighed for at prøve den bag i vores bil så vi håber på at den kan være bag i vores Suzuki Swift. 

Vi har bestemt os for at vi vil have en kørepose i klapvognen, men hvilken kørepose skal man vælge? Synes der er mange forskellig. 

Godt nyår 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

DK

Dejligt med ny klapvogn, omend det lyder lidt op af bakke at den ikke kan være i din bil

Anmeld

30. december 2011

Anonym trådstarter

DK skriver:

Dejligt med ny klapvogn, omend det lyder lidt op af bakke at den ikke kan være i din bil

Vi håber på at den kan være der 

Anmeld

16. januar 2012

Moar2011

Anonym skriver:

Hej

Så har vi endelig fundet ud af hvilken vogn vi skal have, det bliver Baby Jogger City Mini kalecheklapvogn -  http://www.tojbamsen.dk/product.asp?product=11780

Vi har ikke mulighed for at prøve den bag i vores bil så vi håber på at den kan være bag i vores Suzuki Swift. 

Vi har bestemt os for at vi vil have en kørepose i klapvognen, men hvilken kørepose skal man vælge? Synes der er mange forskellig. 

Godt nyår 

hej hvilken kørepose valgte i ? jeg har idag lige købt city Elite jogger , og ville os gerne have en

Anmeld

16. januar 2012

Isabella_mor

jeg har den store model af den klapvogn som i skal have, og den kan snildt være i en suzuki ignis... (så der ved jeg så ikke om en swift er mindre, men der kan hjulene jo tages af og den fylder ingenting.) og hvis den kan klappes sammen på samme måde så tror jeg ikke i får nogle problemer.. 

mht kørepose, så bruger vi bare den der hedder sleebee, det der er ulempen ved den er at selen i klapvognen IKKE kan bruges i sleebee posen, så der bruger vi barnevogns selen som så bliver klikket i de holdere der sidder i klapvognen, så fungere det fint nok.. og ja. så kan man jo hvis man er kreativ, bare lave andre huller i sleebee posen hvor man syer en firkant i dynen og på betrækket osv, så det passer med at det bare skal klippes op så der kan bruges den orginale sele..

men ellers så kan i også komme jeres barn i en flyverdragt lægge et tæppe under barnet og så en dyne henover hvis der skal soves i klapvonen uden for.. 

Der har vi så valgt at vi bruger barnevognen til at sove i og klapvognen til at tage på ture og hente/brunge i vuggestue osv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.