Stof-varekurv til barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.304 visninger
13 svar
0 synes godt om
30. december 2011

lio

Hvor kan de købes seperat?

I Babysam har de dem ikke og de kunne ikke vejlede i hvor det kan findes.

Hjælp!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

An&Jo

Qoco skriver:

Hvor kan de købes seperat?

I Babysam har de dem ikke og de kunne ikke vejlede i hvor det kan findes.

Hjælp!

er det en kurv som dem på odder vognen du mener??

Anmeld

30. december 2011

lio

An&Jo skriver:

er det en kurv som dem på odder vognen du mener??

på min odder er der en i metal som er flad og ønsker høje kanter. men ja på x-dream stellet og på emmaljungas unique stel er der i stof.

De har solgt dem seperat i babysam men gør det ikke mere.

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

på min odder er der en i metal som er flad og ønsker høje kanter. men ja på x-dream stellet og på emmaljungas unique stel er der i stof.

Har du prøvet at kontakte Odder ? De ved det vel

Anmeld

30. december 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Har du prøvet at kontakte Odder ? De ved det vel

Jeg tænkte om det var en universal, hvis Odder havde en burde den blive solgt i Babysam, vel??

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Qoco skriver:

Jeg tænkte om det var en universal, hvis Odder havde en burde den blive solgt i Babysam, vel??

Ekspedienterne i Babysam ved ikke altid hvad de snakker om  Derfor jeg selv ville kontakte Odder , hvis det var :b

Ville ikke tro at Emmaljungas passer til en Odder .. Men det kommer nok an på hvilket stel du har

Anmeld

30. december 2011

An&Jo

Qoco skriver:

tror du kan kontakte odder..

så bürde du gerne kunne få en sådan..
jeg har os den der flade metal kurv på min, og vil os gerne have den i stof, for så kan der være mere uden det falder ud..

Anmeld

30. december 2011

lio

Maja_4000 skriver:

Ekspedienterne i Babysam ved ikke altid hvad de snakker om  Derfor jeg selv ville kontakte Odder , hvis det var :b

Ville ikke tro at Emmaljungas passer til en Odder .. Men det kommer nok an på hvilket stel du har

Jeg ville heller ikke købe en Emmaljunga, netop pga. om det ville passe, tænkte at der måtte findes en universal.

Anmeld

30. december 2011

lio

An&Jo skriver:

tror du kan kontakte odder..

så bürde du gerne kunne få en sådan..
jeg har os den der flade metal kurv på min, og vil os gerne have den i stof, for så kan der være mere uden det falder ud..

Jeg må prøve at kontakte dem, erfarer bare at de henviser til man spørg i Babysam.

Anmeld

30. december 2011

An&Jo

Qoco skriver:

Jeg må prøve at kontakte dem, erfarer bare at de henviser til man spørg i Babysam.

jaa, men så må du sige som det er at de ikke har nogen.. er sikker på at de kan hjælpe dig ihvertfald..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.