Savner en nat med ordenlig søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

300 visninger
3 svar
0 synes godt om
30. december 2011

Frk Mig

Det indrømmer jeg ærligt .. Hold nu op man jeg er træt af at vågne en million gange om natten .. Og ikke nok med det så er jeg begyndt at sove så utrolig uroligt .. Jeg har så meget uro i kroppen at jeg ikk aner hvordan jeg ska ligge ..  

Hva gør i når i har uro i kroppen?

Knus en meget træt frk mig der har været vågen siden kl 3 .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

Sujan

Åh hvor jeg kender det.. vågner også ofte og kan ikke sove.. det er så irriterende.. og gør ikke en mere frisk om dagen:-(

Anmeld

30. december 2011

sne190810

Frk Mig skriver:

Det indrømmer jeg ærligt .. Hold nu op man jeg er træt af at vågne en million gange om natten .. Og ikke nok med det så er jeg begyndt at sove så utrolig uroligt .. Jeg har så meget uro i kroppen at jeg ikk aner hvordan jeg ska ligge ..  

Hva gør i når i har uro i kroppen?

Knus en meget træt frk mig der har været vågen siden kl 3 .. 

Er du udenfor og bruge din krop i løbet af dagen?

Ikke ment om du løber en halv marathon, eller er en time i fitness. En gåtur frem og tilbage til institutionen kan også gøre det ..

Det hjalp på mig med frisk luft i løbet af dagen, og jeg fik rørt mig  (mere end jeg gjorde på daværende tidspunkt)

Anmeld

30. december 2011

Frk Mig

sne190810 skriver:

Er du udenfor og bruge din krop i løbet af dagen?

Ikke ment om du løber en halv marathon, eller er en time i fitness. En gåtur frem og tilbage til institutionen kan også gøre det ..

Det hjalp på mig med frisk luft i løbet af dagen, og jeg fik rørt mig  (mere end jeg gjorde på daværende tidspunkt)

jeg er ude og gå en del ture .. og så løber jeg rundt i huset sammen med Noah .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.