Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tanja. skriver: Så kan du rigtig gå amok i januar udsalget i pigefarver
Så kan du rigtig gå amok i januar udsalget i pigefarver
ja! nemlig det bliver godt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
rikkeregnbue skriver: Ja, det gør hun forhåbentligt
Ja, det gør hun forhåbentligt
hvor er det bare spændende!
EKBJ skriver: Tillykke!! Skønt navn. Vi følges jo næsten ad Hehe.
Tillykke!! Skønt navn. Vi følges jo næsten ad Hehe.
tusind tak!
- ja det gør vi godt nok! tillykke
komodo skriver: Jeg vil også have en prinsesse, slet ikke misundelig eller noget (indsæt selv ironi efter behov) ej Stort tillykke med hende og skønt navn
Jeg vil også have en prinsesse, slet ikke misundelig eller noget (indsæt selv ironi efter behov) ej Stort tillykke med hende og skønt navn
tusind tusind tak!
så krydser jeg fingre for at du får en lille prinsesse!
LunaLykke skriver: Nååh, en lille pige, tillykke!!
Nååh, en lille pige, tillykke!!
tusind tak!!
Mette&Alexander skriver: Tillykke, skønt, stort... husker stadig den dag i januar for snart et år siden, da jeg fik afvide at jeg ventede en prinsesse til juli, der var min lykke også gjort. Der er noget spicelt ved at få en pige, min lykke var særlig stor da jeg havde en dreng i forvejen.
Tillykke, skønt, stort...
husker stadig den dag i januar for snart et år siden, da jeg fik afvide at jeg ventede en prinsesse til juli, der var min lykke også gjort. Der er noget spicelt ved at få en pige, min lykke var særlig stor da jeg havde en dreng i forvejen.
er simpelthen så glad!
glæder mig så meget til at se hende!
AnnaKJ skriver: Stort tillykke Super sødt navn
Stort tillykke
Super sødt navn
tusind tak
FieMus skriver: tusind tak! - ja det gør vi godt nok! tillykke
Tak!
FieMus skriver: tusind tusind tak! så krydser jeg fingre for at du får en lille prinsesse!
ja endelig, alt hjælper, ovenpå tre drenge ville en prinsesse være YDERST velkommen
komodo skriver: ja endelig, alt hjælper, ovenpå tre drenge ville en prinsesse være YDERST velkommen
så krydser jeg!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128