I den 7. himmel...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

705 visninger
5 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Happy!

Åhh... har lige set vores lille mirakel til nf-scanning..og hvor er vores lille nuser bare perfekt Alt var som det skulle være og jeg har både fået fine billeder og en cd med hele scanningen..i 4D og alting!

Han syntes det lignede en lille pige, men vi får se til kønsscanning d.26. januar <3

Håber det går lige så godt for alle jer andre =)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

pemiro

Happy! skriver:

Åhh... har lige set vores lille mirakel til nf-scanning..og hvor er vores lille nuser bare perfekt Alt var som det skulle være og jeg har både fået fine billeder og en cd med hele scanningen..i 4D og alting!

Han syntes det lignede en lille pige, men vi får se til kønsscanning d.26. januar <3

Håber det går lige så godt for alle jer andre =)

Åh hvor fantastisk....
Husker det som værende lige så skønt som du beskriver jeg ser frem til md scanning den 18. Jan... Det er jo liiiiiiiige om lidt..
Hvad køn tror du jeres er nu scanneren sagde pige?

Anmeld

30. december 2011

Nessie

Hvor skønt at den lille er helt perfekt

Det bliver spændende at se hvad kønsskaninningen viser

Anmeld

30. december 2011

Happy!

Blir super spændende at se hva køn det er.. har nu ingen fornemmelse... er lykkelig for begge, men tror nu mangler håber lidt på den forvandler sig til en dreng hihi

Held og lykke med MD-scanningen,,

Anmeld

11. januar 2012

jsrn

Hvor langt var du henne, siden han måske kunne se køn?

Anmeld

11. januar 2012

Happy!

jsrn skriver:

Hvor langt var du henne, siden han måske kunne se køn?

Jeg blev rykket frem til scanningen så har været 12+6...men grunden til at han godt turde komme ind på kønnet var at jeg også blev scannet i 3D/4D....men vi får se d.26.januar og det passer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.