Hjælp til kantbånd til Odder Zip!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2011

bremsop

Hej

Vi troede jo vi skulle have en odder zip med silver kantbånd. Dog så vi den i dag og synes den er for mørk.

Stellet skal være alu x-dream, men er der nogle der ved hvilken farve kantbånd der er mest hvidt? (Vi synes ikke den råhvide passer til det alufarvede stel). Synes jeg har hørt om en grå som måske er mere lys i det - men jeg kan ikke finde info herom.

HÅBER der er nogle der lige kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

An&Jo

bremsop skriver:

Hej

Vi troede jo vi skulle have en odder zip med silver kantbånd. Dog så vi den i dag og synes den er for mørk.

Stellet skal være alu x-dream, men er der nogle der ved hvilken farve kantbånd der er mest hvidt? (Vi synes ikke den råhvide passer til det alufarvede stel). Synes jeg har hørt om en grå som måske er mere lys i det - men jeg kan ikke finde info herom.

altså jeg har set flere med en lys grå farve, men ved ikke om den er gået ud af sortiment?? men du kan jo altid selv bestemme farven, du kan jo selv designe din odder vogn, så det burde jo være muligt at få præcist den farve du gerne vil have

Anmeld

30. december 2011

Jakob'sMor

bremsop skriver:

Hej

Ved ikke om det er denne i synes er for mørk, men den er grå/sølv kantbånd.

http://www.oddervognen.dk/da/barnevogne/vogn/87/

Det er sådan en vi har og synes den er rigtig flot

Anmeld

30. december 2011

Maja_4000

Vi havde råhvide kanter (vores vogn er lige blevet stjålet) .. Men hvis vi skulle have en igen , tror jeg den bliver med sålvfarvet kant

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.