Søger voksentøj str 46

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
513 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Kongmulle

Skulle der være en venlig sjæl derude der vil af med noget dametøj str 46, så vil jeg meget gerne tage imod, eller købe meget billigt.

Jeg har været igennem et stort vægttab og taber mig stadig, så det er hundedyrt at købe nyt tøj hele tiden.

Jeg har selv foræret alt mit gamle tøj væk, til en der brugte den størrelse jeg brugte engang. Og jeg vil fortsætte med at forære det væk som jeg vokser fra.

Jeg vil evt gerne betale porto

På forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Tona

Kongmulle skriver:

Skulle der være en venlig sjæl derude der vil af med noget dametøj str 46, så vil jeg meget gerne tage imod, eller købe meget billigt.

Jeg har været igennem et stort vægttab og taber mig stadig, så det er hundedyrt at købe nyt tøj hele tiden.

Jeg har selv foræret alt mit gamle tøj væk, til en der brugte den størrelse jeg brugte engang. Og jeg vil fortsætte med at forære det væk som jeg vokser fra.

Jeg vil evt gerne betale porto

På forhånd tak.

Hvad med lidt bytte bytte købmand? Jeg har noget der er for småt til mig i din størrelse og du har måske noget som er for stort til dig i min størrelse. Jeg har nemlig desværre taget meget på det sidste år og har problemer med at være i tøjet.

Jeg vil ikke som sådan sælge, da jeg måske ikke syntes at det er godt nok til at sælge, for det er jo ikke sprit nyt eller noget. Men det er ok hverdagstøj  Det er jo til at blive gal over bare at gå og se på det uden at kunne passe det, så hellere at det gør nytte og man måske selv kan få lidt andet igen

Jeg har selv lige inden jeg blev gravid tabt 40 kg så kender godt det der med at man pludselig ikke har noget tøj der ikke er for stort  

Anmeld

29. december 2011

Kongmulle

Amandas-mor skriver:

Hvad med lidt bytte bytte købmand? Jeg har noget der er for småt til mig i din størrelse og du har måske noget som er for stort til dig i min størrelse. Jeg har nemlig desværre taget meget på det sidste år og har problemer med at være i tøjet.

Jeg vil ikke som sådan sælge, da jeg måske ikke syntes at det er godt nok til at sælge, for det er jo ikke sprit nyt eller noget. Men det er ok hverdagstøj  Det er jo til at blive gal over bare at gå og se på det uden at kunne passe det, så hellere at det gør nytte og man måske selv kan få lidt andet igen

Jeg har selv lige inden jeg blev gravid tabt 40 kg så kender godt det der med at man pludselig ikke har noget tøj der ikke er for stort  

Jamen det kan vi da sagtens. Har stadig lidt på lager i gammel størrelse. Hvad størrelse bruger du? Har nogle leggins og nogle bluser, fin stand og ganske pænt. Du mangler ikke en badedragt vel? Har en jeg købte for et år siden, men den kan jeg ikke passe mere. Er kun brugt på en ferie

Anmeld

30. december 2011

løkkeled

Hej jeg har 1 lang skjorte, 1 nederdel og en kjole i gode mærker og uden huller og pletter det er str 42 og 44 til 170 kr inkl porto. Tænkte at hvis du stadig taber dig, har du det jo til lidt senere.

Anmeld

30. december 2011

Kongmulle

løkkeled skriver:

Hej jeg har 1 lang skjorte, 1 nederdel og en kjole i gode mærker og uden huller og pletter det er str 42 og 44 til 170 kr inkl porto. Tænkte at hvis du stadig taber dig, har du det jo til lidt senere.

Jamen det gør jeg, det går støt fremad Har du evt nogle billeder?

Anmeld

1. januar 2012

Tona

Jamen det kan vi da sagtens. Har stadig lidt på lager i gammel størrelse. Hvad størrelse bruger du? Har nogle leggins og nogle bluser, fin stand og ganske pænt. Du mangler ikke en badedragt vel? Har en jeg købte for et år siden, men den kan jeg ikke passe mere. Er kun brugt på en ferie

Ihhh lyder spændende  Jeg ved ikke helt hvilken størrelse jeg bruger i alm. butikker, men i fx Zizzi er det str. L i bukser og M i bluser og sommetider L alt afhængig af modellen. Siger de betegnelser dig noget? De er større i str. end i alm butikker i alt fald.

Jeg har selv lige kigget igennem en sæk jeg har stående med for småt tøj. Der er to cowboynederdele, et par bluser, adskillige jeans (lige hvad jeg kan huske af det i hovedet)  Det er ikke det hele jeg ved ved helt hvad str. er, for jeg har af og til klippet mærket ud, men du kunne jo altid prøve det og ellers bare give det videre eller til genbrug og jeg er ret sikker på at meget af det er din str. og noget lidt mindre, men så har du jo bare noget at tabe dig efter

Nå jo og jeg mangler faktisk en badedragt

Anmeld

2. januar 2012

løkkeled

Her er 3 billeder. billede 1 og 2 str 44, billed 3 str 42.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.