under vægtig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

637 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

micho

øv øv øv

ja jeg har været til tjek de sidste 3 uger, 1 gang om ugen.. for vores lille prinsesse ikke vejer nok.. det startede med hun lå 22 % under gennemsnittet...

også har jeg været på hospitalet igen idag,  og desværre går det den forkerte vej, nu ligger hun på 29 % under......

har blandede følser omkring det... men jeg er ikke selv den største og heller ikke da jeg blev født...

men nu ska jeg til tjek 1 gang om ugen. også håber vi på at HUN følger sin egen kurve,

så jeg kan gennemføre graviditetten færdig, og hun kommer ud når hun er klar.  jeg er lige nu 28+4

sku lige lidt ud med det  det er jo ens GULDKLUMP

forsat go aften og rigtig godt NYTÅR

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2011

GitteC78

Håber at den lille har taget lidt på og følger sin egen kurve.

Hvad tror de ca at hun vejer? Jeg er i uge 30+6 og mandag i sidste uge var jeg til jm, hun skønnede ham/hende til at veje ca 1500.

Godt nytår

Anmeld

30. december 2011

Giraffen

micho skriver:

øv øv øv

ja jeg har været til tjek de sidste 3 uger, 1 gang om ugen.. for vores lille prinsesse ikke vejer nok.. det startede med hun lå 22 % under gennemsnittet...

også har jeg været på hospitalet igen idag,  og desværre går det den forkerte vej, nu ligger hun på 29 % under......

har blandede følser omkring det... men jeg er ikke selv den største og heller ikke da jeg blev født...

men nu ska jeg til tjek 1 gang om ugen. også håber vi på at HUN følger sin egen kurve,

så jeg kan gennemføre graviditetten færdig, og hun kommer ud når hun er klar.  jeg er lige nu 28+4

sku lige lidt ud med det  det er jo ens GULDKLUMP

forsat go aften og rigtig godt NYTÅR

øv da - jeg krydser fingre for hun bare følger sin helt egen kurve  og så længe alt andet er som det skal være og de ikke laver yderligere undersøgelser mon så ikke du sagtens kan være trygge ved at det er som det skal være

Anmeld

30. december 2011

micho

jo det tænker jeg os, men man tænker altid som kommende mor alt muligt..

men vi må vente og se

GITTE... jeg er 28+4 idag og igår da de skannede mig og tøg alle målene så vejer hun desværre kun 910 G og hun ska faktisk ifølge gennemsnittet veje omkring de 1200 G...

men hun er meget aktiv, og det tyder jo på hun har overskud og hygger sig

tak for opmærksomheden

Anmeld

4. januar 2012

<3

Hvis hun er aktiv så har hun også overskud så ville jeg stole på at hun følger sin egen kurve OGSÅ selvom det føles meget forkert at hun ikke tager "nok" på

Kom gerne med update

kh Kirsten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.