Hva gør jeg ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

503 visninger
6 svar
0 synes godt om
29. december 2011

banaman89

Hej ..

Min datter på 27 måneder vil bare ikke sove om aften  det har stået på i en uge nu .. Hun har ellers været et problem før - sovet igennem siden hun var 6 dage 

Hun bliver puttet som hun plejer , skiftet til nattøj , får sin sut , lagt ned i tremmesengen hvor hun får dynen over sig, et kys og et godnat skat! Vi har en skildpadde med lys i som hun elsker som bliver tændt og noget stille og roligt musik til hun falder i søvn ..

Men efter hun har lagt derinde i 5-10 minutter så begynder hun at skrige og råber på mig og vil ikke sove igen 

Først efter tusinden af forsøg med både min kæreste eller jeg selv prøver at putte hende igen igen og igen så ender hun med at falde i søvn i vores arme ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

B&J

søde et godt råd put hende igen uden at sige noget til hende og hvis hun bare er der inde og råber jamen så lad hende råbe for det er jo fordi hun vil have opmærksomhed

Anmeld

29. december 2011

Caracatita

Har hun fået tjekket ørerne?

Anmeld

30. december 2011

banaman89

Caracatita skriver:

Har hun fået tjekket ørerne?

Nej det har vi godt nok ikke .. men der er ingen problemer at putte hende til middagen

Anmeld

30. december 2011

Janni.

Nu er det bare et skud i tågen.. Kan det være at hun sover for lang tid til middag og ikke bliver træt nok til aften? 

Det behov ændrer sig vel med tiden? Som sagt bare et skud i tågen. 

Godt nytår til dig og dine kære, min ven 

Anmeld

30. december 2011

banaman89

Janni. skriver:

Nu er det bare et skud i tågen.. Kan det være at hun sover for lang tid til middag og ikke bliver træt nok til aften? 

Det behov ændrer sig vel med tiden? Som sagt bare et skud i tågen. 

Godt nytår til dig og dine kære, min ven 

Tak søde og ilm ..

Hun kommer bare selv og siger hun er træt og går ind på værelset og kalder på mig for at få nattøj på

Anmeld

30. december 2011

Janni.

banaman89 skriver:

Tak søde og ilm ..

Hun kommer bare selv og siger hun er træt og går ind på værelset og kalder på mig for at få nattøj på

Ja så burde man jo mene at hun var træt. Ihh de børn er ikke altid nemme at finde ud af 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.