Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Albsil skriver: Jeg har kun det ene par tilbage. Ville have solgt det hele samlet til 50 plus Porto (altså 80,-) i alt. Men du kan få dette par for 25,- plus 6,- i Porto
Jeg har kun det ene par tilbage. Ville have solgt det hele samlet til 50 plus Porto (altså 80,-) i alt. Men du kan få dette par for 25,- plus 6,- i Porto
hvilken str. er det? og hvilke farver har du dem i? :-) andre end grøn...?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jeg har lidt... der kommer muligvis mere senere i en ny tråd.. ^^
https://www.baby.dk/debat/147399pi1/toej--drenge/blandet-landhandel-fra-5080.aspx
EKBJ skriver: hvilken str. er det? og hvilke farver har du dem i? :-) andre end grøn...?
Dem på billedet er 0-3 mdr. De andre grønne jeg har er 3-6 mdr. Resten af farverne er pigefarver:-)
Albsil skriver: Dem på billedet er 0-3 mdr. De andre grønne jeg har er 3-6 mdr. Resten af farverne er pigefarver:-)
Jeg vil gerne købe den :-) 31 kr. ?? eller... kan overføre penge i det nye år.
Jeg har en ida t dragt i 62 et adidas sæt og nogen sparkedragter fra name it i 62 hvis det har intraresse.
EKBJ skriver: Jeg vil gerne købe den :-) 31 kr. ?? eller... kan overføre penge i det nye år.
Jeps. Det er helt fint. Send mig en privat besked med din adresse, så sender jeg mit kontonummer:-)
Benjamins'mor skriver: Jeg har lidt jeg kan kigge igennem imorgen.
Jeg har lidt jeg kan kigge igennem imorgen.
Det lyder dejligt, må du meget gerne :-) er mest på udkig efter bodyer og bukser.
Fam. Madsen skriver: Jeg har en ida t dragt i 62 et adidas sæt og nogen sparkedragter fra name it i 62 hvis det har intraresse.
Billeder? :-)
EKBJ skriver: Nogen der har noget liggende som de evt. gerne vil af med/sælge :-) - vedhæft gerne billeder hvis i har.
Nogen der har noget liggende som de evt. gerne vil af med/sælge :-)
- vedhæft gerne billeder hvis i har.
Har nogle strikket futter - kan sende billede på mobil. Send evt nummer i pb
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128