gode råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

L83

jeg har en 2 årig chihuahua/dværg pincher. Jeg fik han kastereret i jan 2011 pga han afmærkede (tissede) simpelthen over alt  og op af alt alle nye poser, støvler ja ALT. Men  det stoppede han med , faktisk med det samme.

Men han er ikke renlig han tisser stadig inde engang imellem og laver faktisk lort hver dag inde. selvom han hver morgen bliver lukket ud 2 gange inden for kort tid så , ligger der stadig en lille gave til mig på wcét. 

Hvordan får jeg ham helt renlig ? 

Og er det overhovedet mulig når han er 2 år.

Det skal lige siges at det er værest om vinteren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Toshiba

Linda83 skriver:

jeg har en 2 årig chihuahua/dværg pincher. Jeg fik han kastereret i jan 2011 pga han afmærkede (tissede) simpelthen over alt  og op af alt alle nye poser, støvler ja ALT. Men  det stoppede han med , faktisk med det samme.

Men han er ikke renlig han tisser stadig inde engang imellem og laver faktisk lort hver dag inde. selvom han hver morgen bliver lukket ud 2 gange inden for kort tid så , ligger der stadig en lille gave til mig på wcét. 

Hvordan får jeg ham helt renlig ? 

Og er det overhovedet mulig når han er 2 år.

Det skal lige siges at det er værest om vinteren

hvis ikke den "ordner det den skal" når den bliver lukket ud - så er det jo klart det er indenfor..

Personligt ville jeg også hellere tisse i 20 graders varme end hundekoldt

Gå med den ud - og sørg for den for tisset af

Anmeld

29. december 2011

L83

Toshiba skriver:

hvis ikke den "ordner det den skal" når den bliver lukket ud - så er det jo klart det er indenfor..

Personligt ville jeg også hellere tisse i 20 graders varme end hundekoldt

Gå med den ud - og sørg for den for tisset af

ja ikke , og han er ikke glad for kulde.

Han skraber på døren , når han vil ind igen . og det gør han begge gange der om morgen.

men det er nok rare og gøre det inde her i kulden , bare lidt irriterende

Anmeld

29. december 2011

Toshiba

Linda83 skriver:

ja ikke , og han er ikke glad for kulde.

Han skraber på døren , når han vil ind igen . og det gør han begge gange der om morgen.

men det er nok rare og gøre det inde her i kulden , bare lidt irriterende

men hvis ikke han tisser inden han skraber for at ville ind - er det jo klart.... så hold lige øje med om han bare futter rundt og så vil ind

Anmeld

29. december 2011

L83

Toshiba skriver:

men hvis ikke han tisser inden han skraber for at ville ind - er det jo klart.... så hold lige øje med om han bare futter rundt og så vil ind

han skraber kun når han vil ind ikke når han vil ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.