Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hilfe!!!! Søger en sort skuldertaske der som minimum kan rumme ringbind - og at den har lynlås :-)
Anyone???
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
StephanieJ skriver: Hilfe!!!! Søger en sort skuldertaske der som minimum kan rumme ringbind - og at den har lynlås :-) Anyone???
har en lækker fra tiger of sweden, dog uden lynlås foroven men bare et bredt spænde.. der kan være et ringbind i ...
MissTas skriver: har en lækker fra tiger of sweden, dog uden lynlås foroven men bare et bredt spænde.. der kan være et ringbind i ...
Er den ikke hammer dyr så?Har du billed?
StephanieJ skriver: Er den ikke hammer dyr så?Har du billed?
det kommer an på hvad man vil ofre.. jeg gav selv 2300 for den .. så den bliver ikke solgt for under 700 plus porto..
MissTas skriver: det kommer an på hvad man vil ofre.. jeg gav selv 2300 for den .. så den bliver ikke solgt for under 700 plus porto..
For dyrt desværre og helst med lynlås (skal bruges til skole ting, ikke så praktisk uden lynlås)
StephanieJ skriver: For dyrt desværre og helst med lynlås (skal bruges til skole ting, ikke så praktisk uden lynlås)
helt i orden
Hvad med den her fra Octopus?
http://www.madamechic.dk/shop/octopus-hadil-kanvas-4326p.html
Hi hi, nu har jeg desværre ikke sådan en taske, men kunne ikke undgå at se den fine reklame under dit indlæg
De har vist lidt af hvert indenfor tasker
Mon der er nogen, der sætter reklamer ind, der passer til indlægget
Dot D skriver: Hi hi, nu har jeg desværre ikke sådan en taske, men kunne ikke undgå at se den fine reklame under dit indlæg De har vist lidt af hvert indenfor tasker Mon der er nogen, der sætter reklamer ind, der passer til indlægget
Reklame under indlægget?????
Kloster skriver: Hvad med den her fra Octopus? http://www.madamechic.dk/shop/octopus-hadil-kanvas-4326p.html
Den er desværre ikke lige mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128