Hvor hurtigt fik I plads i dagplejen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår fik I plads?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

741 visninger
11 svar
0 synes godt om
29. december 2011

lycly

Ja, endnu en tråd om den der dagpleje. Er bare lidt nysgerrig efter om det er normalt at få en plads i tide, eller om det er normalt at vente længe på en plads. Man får altid at vide at der er laaange ventelister. 

Hvordan var det for jer, hvor hurtigt fik I plads? Uddyb gerne.

Dette gælder kun dagpleje, da vi kun har søgt dagpleje.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

9510

her har vi været heldige at få fra den dag vi skulle bruge den,

Jeg søgte en ny plads til min søn 1.december til start 2. Januar, det var på plads 3 dage efter,

var på besøg i den nye dagpleje den 10. december

Anmeld

29. december 2011

maria_wlt

Tristan fik den ønskede dato men IKKE den ønskede plads...

Anmeld

29. december 2011

roenlund

vi havde ønsket vs men måtte tage en garanti dp plads... som vi fik den dag vi vile dog ikke med de åbningstider vi gerne ville have... vi er dog blevet rigtig glade for vores dp og skifter ikke medmindre at det bliver helt umuligt at få det hele til at gå op med de korte åbningstider.

Anmeld

29. december 2011

Lone Jakobsen

vi blev tilbudt ca en uge efter. da den dp. han sku starte i, pludselig sku have ferie.

Anmeld

29. december 2011

K&S

Ja, endnu en tråd om den der dagpleje. Er bare lidt nysgerrig efter om det er normalt at få en plads i tide, eller om det er normalt at vente længe på en plads. Man får altid at vide at der er laaange ventelister. 

Hvordan var det for jer, hvor hurtigt fik I plads? Uddyb gerne.

Dette gælder kun dagpleje, da vi kun har søgt dagpleje.

Vi fik plads til Anton fra den dato, vi havde ønsket, den 1. juni - han startede dog først den 7. juni pga. nogle helligdage  det var efter vores ønske, så han ikke skulle starte 1 dag og så holde fri igen...

Anmeld

29. december 2011

lycly

maria_wt skriver:

Tristan fik den ønskede dato men IKKE den ønskede plads...

Nå øv, hvad så? Blev I glade for det alligevel?

Anmeld

29. december 2011

lycly

roenlund skriver:

vi havde ønsket vs men måtte tage en garanti dp plads... som vi fik den dag vi vile dog ikke med de åbningstider vi gerne ville have... vi er dog blevet rigtig glade for vores dp og skifter ikke medmindre at det bliver helt umuligt at få det hele til at gå op med de korte åbningstider.

Okay, den garantiplads I så fik, var I så heldige at den lå i nærheden? Jeg bor i Vanløse, og har hørt at garantipladser kan være i alt fra Amager til Frederiksberg.

Anmeld

29. december 2011

lycly

K&S skriver:

Vi fik plads til Anton fra den dato, vi havde ønsket, den 1. juni - han startede dog først den 7. juni pga. nogle helligdage  det var efter vores ønske, så han ikke skulle starte 1 dag og så holde fri igen...

Okay, det er jeg alligevel glad for at høre, vi har også bedt om plads d. 1. juni, og var egentlig lidt nervøs for, at det er et dårligt tidspunkt. Tænker at der måske er et stort ryk der omkring juli-august, hvor man rykker over til børnehave . Og at der så først ville være ledige pladser der

Anmeld

29. december 2011

K&S

LunaLykke skriver:

Okay, det er jeg alligevel glad for at høre, vi har også bedt om plads d. 1. juni, og var egentlig lidt nervøs for, at det er et dårligt tidspunkt. Tænker at der måske er et stort ryk der omkring juli-august, hvor man rykker over til børnehave . Og at der så først ville være ledige pladser der

Jeg tror ikke man som sådan kan mærke store overgangsryk, før de skal i skole - det er i hvert fald ikke min oplevelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.