Blå marcipan baby til dåb hurtigst muligt ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.812 visninger
8 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Levi&LilysMor

Har søgt og søgt men den jeg gerne vil have er udsolgt og de får den ikke igen inden jeg skal holde dåb for min søn d. 08.01.12

Det er sådan en som ligger ned med et tæppe over sig, er der en som kan lave sådan en til mig ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Dot D

LevisMor skriver:

Har søgt og søgt men den jeg gerne vil have er udsolgt og de får den ikke igen inden jeg skal holde dåb for min søn d. 08.01.12

Det er sådan en som ligger ned med et tæppe over sig, er der en som kan lave sådan en til mig ?

Skal det være i marcipan..... Kan måske nå det, men jeg laver i fondant

Anmeld

29. december 2011

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Skal det være i marcipan..... Kan måske nå det, men jeg laver i fondant

farver du også baby hovedet så det ikke er hvidt ?

Anmeld

29. december 2011

Dot D

LevisMor skriver:

farver du også baby hovedet så det ikke er hvidt ?

Ja, jeg burde kunne lave den, som den på billedet, måske ikke helt det samme mønster på tæppet, da jeg ikke kan se det ordentligt. Du kan lige se nogle af de babyer, jeg har lavet før

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

29. december 2011

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Ja, jeg burde kunne lave den, som den på billedet, måske ikke helt det samme mønster på tæppet, da jeg ikke kan se det ordentligt. Du kan lige se nogle af de babyer, jeg har lavet før

det sidste billede er rigtig godt

det eneste som mangler er bare et blåt mønster under baby en pude og huen hvis du kan det

Anmeld

29. december 2011

Dot D

LevisMor skriver:

det sidste billede er rigtig godt

det eneste som mangler er bare et blåt mønster under baby en pude og huen hvis du kan det

Ja, det burde kunne lade sig gøre

Anmeld

29. december 2011

Levi&LilysMor

Dot D skriver:

Ja, det burde kunne lade sig gøre

det lyder super  hvor lang tid tager det at lave og hvor meget skal du have

Anmeld

1. januar 2012

Smilla08

Hej Dot D

Jeg er ny herinde og kan ikke helt finde ud af det endnu. Ville have skrevet til dig personligt ang dine figure til kager. Jeg har også været på udkig efter den figure der bliver efterspurgt. Men har nu forelsket mig i den figur der er på det første billede som ligger nøgen. Hva skal du have for at lave sådan en til min kage og kan jeg overhovedet nå at bestille sådan en. vi har barnedåb den 5 feb. 2012

mvh karina N

Anmeld

1. januar 2012

bøgelund

Smilla08 skriver:

Hej Dot D

Jeg er ny herinde og kan ikke helt finde ud af det endnu. Ville have skrevet til dig personligt ang dine figure til kager. Jeg har også været på udkig efter den figure der bliver efterspurgt. Men har nu forelsket mig i den figur der er på det første billede som ligger nøgen. Hva skal du have for at lave sådan en til min kage og kan jeg overhovedet nå at bestille sådan en. vi har barnedåb den 5 feb. 2012

mvh karina N

hej. velkommen til. hvis du oppe i et af Dot D´s indlæg trykker "citer indlæg" og skriver til hende, er du sikker på hun ser det.. ellers trykker du på hendes navn, og inde på hendes profil på "skriv brev".. er i tvivl om hun ser det du har skrevet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.