Gratis ægløsningsteste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
848 visninger
3 svar
0 synes godt om
29. december 2011

tithi

Jeg har haft 9 ægløsningsteste til salg herinde i et par måneder, uden held, og nu gider jeg ikke have dem liggende længere.Da jeg synes det er synd at smide dem ud, vil jeg i stedet give dem væk, (efter først-til-mølleprincippet) til en der selv gider at hente dem (afhentes på als).
Der er som nævnt tale om 9 ægløsningsteste (IKKE strimmel) som ligner og anvendes på samme måde som de almindelige graviditetsteste. Alle teste er individuelt pakket, og sidste anvendelses dato er 12/2012. Brugsanvisning medfølger.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Lunae

tithi skriver:

Jeg har haft 9 ægløsningsteste til salg herinde i et par måneder, uden held, og nu gider jeg ikke have dem liggende længere.Da jeg synes det er synd at smide dem ud, vil jeg i stedet give dem væk, (efter først-til-mølleprincippet) til en der selv gider at hente dem (afhentes på als).
Der er som nævnt tale om 9 ægløsningsteste (IKKE strimmel) som ligner og anvendes på samme måde som de almindelige graviditetsteste. Alle teste er individuelt pakket, og sidste anvendelses dato er 12/2012. Brugsanvisning medfølger.

Dem vil jeg gerne have jeg betaler selvfølgelig Porto!

Anmeld

29. december 2011

CamillaSoefelt

tithi skriver:

Hvis ikke Lunae vil have dem vil jeg meget gerne? Alt efter hvor du bor vil jeg godt hente og ellers self betale portoen.

Anmeld

29. december 2011

tithi

Dem vil jeg gerne have jeg betaler selvfølgelig Porto!

Jeg er ked af det, men jeg fik den første besked om ægløsningstestene kl 17.45. En privatbesked da vedkomne ikke ønskede at være offentlig omkring det. Så ægløsningstestene tilfalder denne. I til fælde af at det ikke skulle blive til noget vil du være øverst på listen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.