Jeg mangler min børnemanual!
Jeg har en datter, som bliver 3 år på søndag. Hun har altid været vant til at sove i sin egen seng og i sit eget værelse.
Men nu er jeg ved at gå ud af mit gode skind!
Hun sover selvfølgelig i juniorseng og det har hun gjort i over et halvt år.
Den sidste måned er det blevet helt slemt med hende. Hun kommer i seng mellem 19-20, men på det sidste er det eskaleret med undskyldninger for ikke at sove og et rend ud af sengen! Jeg holder det ikke ud mere.
Fra hun kommer i seng om aftenen til vi skal op om morgenen ved 7 tiden kan jeg følge hende i seng omkring 20 gange nu. hun vil have kys, knus og vand og så skal hun på wc (passer dog ikke har jeg erfaret) og hvis jeg siger nej til det her skriger/græder hun, tramper i gulvet og får et hysterisk anfald. og så siger hun at jeg ikke må blive sur! Hvad regner hun med efter 20.ende gang frem og tilbage.
Hun kan finde på det selvom klokken er 2 om natten og der er temmelig lydt hvor vi bor så naboerne klager og banker på væggen!
Hvad skal jeg gøre?
Jeg er så frustreret og ved snart ikke hvor meget mere jeg kan holde det ud. Det eneste jeg kan se frem til er når hun skal hjem til sin far, men problemet er også bare dobbelt så stort når hun kommer derfra!!
HJÆLP HJÆLP HJÆLP!!!!
Anmeld