Hvor lang tid gik der.......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

501 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
29. december 2011

Blirnokaldrigfru

Hvor lang tid gik der før det lissom gik op for jer, at i nu - i snar fremtid - skulle have baby? Er selv 10+3 og kan slet ikke forstå det sker!? Tænker at jeg måske først rigtig forstår det efter nf, fordi man så kan føle sig lidt mere i "sikkerhed"?

Hvad tænkte i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

twinboys

Frk P. skriver:

Hvor lang tid gik der før det lissom gik op for jer, at i nu - i snar fremtid - skulle have baby? Er selv 10+3 og kan slet ikke forstå det sker!? Tænker at jeg måske først rigtig forstår det efter nf, fordi man så kan føle sig lidt mere i "sikkerhed"?

Hvad tænkte i?

allerede i uge 7 gik det op for mig og at der var to og at jeg skulle være mor til tvillinger... og jeg fattede det allerede der at nu skulle jeg være moar 

Anmeld

29. december 2011

k&k&k&k

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

Personligt er jeg 23+2 i dag, og det er ikke helt gået op for mig endnu... 

Det hjælper dog at mærke den lille sparke hver dag, men det er altså stadig ikke helt gået op her endnu...

Også når veninderne siger: Ej, nu er det snart, og glæder i jer ikke???

Og jo, det gør vi da, men tror ikke helt det går op for mig før den dag hun er her, og jeg er ikke engang sikker på at det går op for mig der 

Anmeld

29. december 2011

Anonym

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

Ved den første gik det op for mig med det samme. Jeg var lykkelig og havde mest af alt lyst til at lave babyværelse og købe alt ind da jeg var i uge 9

Ved nummer to havde jeg mistet et par gange mellemliggende så selv om jeg var lige så glad og forstod det lige så hurtigt, så turde jeg først rigtig tro på det i uge 20

Tillykke med graviditeten, må du få en nem og god graviditet og sundt og rask barn!!

Anmeld

29. december 2011

eliasogmor

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

altså praktisk og sådan er jeg helt med... men følelsesmæssigt tror jeg først det går helt op for mig, når jeg kan mærke lillebror/lillesøster sparke....

Anmeld

29. december 2011

Sof

Under veerne

Anmeld

29. december 2011

Clisolka

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

Jeg tror først det gik op for mig, da vi var til scanninger - senere da hun begyndte at sparke. Men det gik for alvor først op for mig, da hun blev født 

Anmeld

29. december 2011

Pige2009

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

Da jeg fødte!  Faktisk ikke før

Anmeld

29. december 2011

Masig

Er 8 uger henne, har været til en scanning i sidste uge hvor vi så liv, men jeg har sstadig ikke fattet det... Den har jo været lidt længe undervejs med utallige negative teste, så kan slet ikke forstå at den er positiv nu og der er en baby i maven... Det er fuldstændig uvirkelig så tror først jeg forstår det når jeg begynder at kunne mærke den... Synes det er svært at fatte at der ligger en derinde når man ikke kan mærke den...

Anmeld

29. december 2011

EKBJ

Frk P. skriver:

Hvad tænkte i?

Indimellem tænker jeg stadig "er det virkelig rigtig det her?".. men vil også sige at nu da jeg mærker ham er det gået mere og mere op for mig at jeg skal være mor :-) men praktisk er jeg slet ikke med!!! 

EK (21+2).  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.