Hvidlig streg med skygger på begge, er det en streg??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

937 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. marts 2009

Anonym trådstarter

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Efter små 2 minutter kom der på min test en teststreg frem i form af en hvid ting ?! Feltet er jo lyserødt, og der hvor stregen så skal være, var der hvidt. Den er blevet der, og er blevet tydeligere, og nu med grå skygger rundt om. Kontrolstregen kom fint frem Faktisk tog jeg en test tidligere idag der reagerede på samme måde, bare knap så tydeligt! Der tænkte jeg at det måtte være en fejl, men ved to teste? De er begge fra Apoteket.

En streg er vel en streg, eller er det?? Nogen med et godt bud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Pia.

Normalt er en streg en streg.... Nu ved jeg ikke hvad mærke du har brugt... Men det lyder som om du er gravid... *SSS*

Prøv igen i morgen, med en helt anden slags test fra et andet sted...

Held og lykke med det...

Anmeld

2. marts 2009

bette

hmm jeg har også prøvet det du beskriver.. og jeg er ik gravid.. (ihverttfald ik hva jeg ved af)
men måske du skulle få testet hos doktormanden?

Anmeld

2. marts 2009

Christopher&Andreas

hvis du kan vente et par dage så prøv at teste igen... mine de 1. mange teste så ud som du beskriver min læge sagde at en streg er en streg og jeg var også gravid!!!!!!!!!!!!!!!!!.... krydser fingre for dig og 2 streger...

Anmeld

2. marts 2009

mortil(nichlasogmathias)

Anonym skriver:

Jeg aner virkelig ikke hvordan jeg skal forklare det bedre. Efter små 2 minutter kom der på min test en teststreg frem i form af en hvid ting ?! Feltet er jo lyserødt, og der hvor stregen så skal være, var der hvidt. Den er blevet der, og er blevet tydeligere, og nu med grå skygger rundt om. Kontrolstregen kom fint frem Faktisk tog jeg en test tidligere idag der reagerede på samme måde, bare knap så tydeligt! Der tænkte jeg at det måtte være en fejl, men ved to teste? De er begge fra Apoteket.

En streg er vel en streg, eller er det?? Nogen med et godt bud?

jeg fik af vide af min læge, at hvis der er det mindst der hvor nummer to streg skal være, ja så er man gravid....
så jeg vil da mene at du er gravid...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.