Av av..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Munjas

Hej allesammen!

Vil meget gerne lige høre om der er andre der har oplevet at få pænt ondt i hofterne. Uanset om jeg går, sidder eller ligger gør det bare rigtig ondt.

Ved godt at tingene løsner sig, men jeg er kun i uge 12+5 så vil mene det er lidt tidligt?????

God jul til alle 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Nattøs

Munjas skriver:

Hej allesammen!

Vil meget gerne lige høre om der er andre der har oplevet at få pænt ondt i hofterne. Uanset om jeg går, sidder eller ligger gør det bare rigtig ondt.

Ved godt at tingene løsner sig, men jeg er kun i uge 12+5 så vil mene det er lidt tidligt?????

God jul til alle 

jeg har lidt problemer med mave smerter men ikke hoften

Anmeld

30. december 2011

sarahjylland

Jeg havde allerede i uge 6-7 begyndende bækkenløsning så det kan sagtens ske. Tag til en kiropraktor og få det konstateret

Anmeld

16. januar 2012

jennie

Det kan sagtens være lidt begyndende bækkenløsning pga slappere ligament. Det man kan gøre for at forhåbentlig stoppe det er styrketræning af lår, ryg og hofter og meget vigtigt er også mange knibøvelser. Alt for at stabilisere området med så mange muskler som muligt. Bækkenløsning kan virkelig blive både et stort og vedværende problem for nogle stakkels kvinder. 

Anmeld

17. januar 2012

Munjas

Nu har jeg prøvet mig ved forskellig læger, om de ik kan tjekke eller henvise mig så jeg kan blive tjekket for bækkenløsning, men jeg får bare besked om at Det er uhørt at det skulle være så tidligt .. Synes det er meget frustrerende, at man ik kan få hjælp, særligt når jeg igår ikke ku stå på benene af ren smerte. Jeg er ikke læge, så skal ikke gøre mig klog på hvad årsagen er, men jeg mangler efterhånden at systemet gider tage lidt mere hånd om én. Særligt når man venter sit første barn.

Tak for jeres gode råd og generelt jeres svar, uanset hvad så er det dejligt ikke at føle sig helt alene.

De varmeste hilsner, Natasja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.