fremkaldelse på nettet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. marts 2009

Becks

Diana/Claus skriver:

Hej alle sammen.

Er der nogen af jer der får jeres billeder fremkaldt på nettet? og hvem bruger i så?

Knus Diana

Hej søde...
Jeg bruger photocare.dk de er vist lidt dyere end andre, men meget gode...

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2009

Rikke, Liam & Linus

Kan man ikke tage ud til Bilka og få dem fremkaldt i en automat (hvis det er digital) eller en kuvert (hvis det er gammeldags foto)?

Det ku man engang ihvertfald. Så sparer man da portoen...hvis man bor i nærheden af en Bilka

Anmeld

3. marts 2009

A.

LotteN skriver:

nu har jeg ikke lige kigget siden godt igennem, men koster det noget i porto? for ellers er det jo billigere end bilka

kan ikke lige huske det mener at det er 35kr medmindre bestiller du meget og så er det tungt det er afhæng af vægt men det er stadig billigere end bilka

Anmeld

3. marts 2009

..

Hej.

Jeg bruger altid www.pixum.dk De laver rigtig god kvalitet til billige penge. De er eneste sted hvor man kan få lavet hvide kanter på billederne som jeg syntes giver et mere færdigt look :-)

/Rikke

Anmeld

3. marts 2009

malou

Macrolf skriver:

Hej.

Jeg bruger altid www.pixum.dk De laver rigtig god kvalitet til billige penge. De er eneste sted hvor man kan få lavet hvide kanter på billederne som jeg syntes giver et mere færdigt look :-)

/Rikke

TDC-fotoservice har også hvide kanter. De har lige lavet mine dåbs indbydelser og de er super flotte.

knus malou

Anmeld

3. marts 2009

SaNiNa

Vi har ikke prøvet det men vi kopier alle billeder over på en dvd fra nu af da vi jo lige har midstet alle vores billede fra de sidste 5 år... ellers har vi selv printet dem ud....

Anmeld

3. marts 2009

Hertzum77

Vi bruger altid føtex, og har kun gode erfaringer med dem. Der er som regel hurtig levering og god kvalitet.

Anmeld

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Diana/Claus skriver:

Hej alle sammen.

Er der nogen af jer der får jeres billeder fremkaldt på nettet? og hvem bruger i så?

Knus Diana

JA!!!! og med største fornøjelse. Sidste år til jul fandt jeg simpelthen et super godt sted!!!

foto.com

Ganske simpelt. Det er RØV billigt og det er super god service Man får besked, når billederne er bestilt, når de er i trykken og de er afsendt. Og de er rigtig godt pakket ind, når de bliver sendt

Et 20x30 billede koster fx omkring 3,20 kr!!! Det er rigtig billigt syntes jeg.

God fornøjelse med det.

KRAM

Anmeld

3. marts 2009

Anja

Hørte lige en ekspert i finanser at man lige så godt kan have sin sp, men at det selvfølgeligt vil være fornuftigt så at sætte pengene ind på en anden pensionsopsparing.

Jeg ved ikke, hvad vi gør, da vi ikke har talt om det endnu.

Anmeld

3. marts 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anja skriver:

Hørte lige en ekspert i finanser at man lige så godt kan have sin sp, men at det selvfølgeligt vil være fornuftigt så at sætte pengene ind på en anden pensionsopsparing.

Jeg ved ikke, hvad vi gør, da vi ikke har talt om det endnu.

Hihi. jeg tror du har skrevet indlægget på et forkert emne hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.