Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var vi lige til kontrol scanning idag - jeg går hver fjerde uge pga blodfortyndende behandling.
Baby er nu nået op på 1700 g.
WOW - tiden nærmer sig med hastige skridt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
malenemusen skriver: Så var vi lige til kontrol scanning idag - jeg går hver fjerde uge pga blodfortyndende behandling. Baby er nu nået op på 1700 g. WOW - tiden nærmer sig med hastige skridt
Skønt! Min bebs lå på 1444 gr i uge 28 Skal igen d25 jan og er spændt på hvad den lille prop nu ligger på <3
Kh Kirsten
Hej
Det lyder da til at være en fin vægt, jeg fik en skønsvurdering på 1700g også da jeg var 29+6
sikke nogle fine vægt tal i har.. vores lille prinsesse vejer 1234 g og det er i uge 30+4
så hun er en lille fis, går os til tjek 1 gang om ugen
micho skriver: sikke nogle fine vægt tal i har.. vores lille prinsesse vejer 1234 g og det er i uge 30+4 så hun er en lille fis, går os til tjek 1 gang om ugen
Uhhe en lille prinsesse du ruger på - men hvis bare hun følger sin egen vækstkurve, så er alt fint ikke?
Dejligt du bliver tjekket hver uge, så du ikke skal gå og bekymre dig
Har også en lille fis i maven, 1300 g, men bliver også scannet tit, han har fulgt sin kurve fint, li ind til scanningen i dag, der var han gået en smugle i stå... Men de siger han trivses og har det godt der inde...
Jeg var til skanning igår og "lille"-pigen er sku oppe på 2100g
Damen sagde at det var en lille smule over gennemsnittet så måske hun blir en lille prop
Er 32+3 i dag!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128