Bella Elina er kommet til verden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.828 visninger
64 svar
0 synes godt om
29. december 2011

lilledittemor

D. 26.12.2011 kl. 07.37

Vores fantastiske datter er kommet til verden efter en igangsat fødsel med en del komplikationer og flere gange var tæt på kejsersnit.

Men jeg ville føde hende vaginalt og kæmpede for det - trods veerne ikke var som de skulle være.

Jeg har ikke fået min rigtige fødselsberetning endnu, så den må vente. Men jeg kan fortælle at jeg oplevede både ve-storm, ve-stop og hele fødslen varede fra søndag kl. 11, hvor de tog vandet og så til mandag morgen da hun kom ud <3 hun lå skævt da hun skulle ud, men hun roterede dog på plads under presseveerne .. som kun varede 37 minutter inden hun var ude.

Jeg fik en 2. grads bristning - en rift på 1,5cm som er blevet syet med tre sting. Den har overhovedet ikke skabt problemer. Jeg har det faktisk rigtig godt - blødningen er næsten stoppet, min rift svider slet ikke og jeg har ikke nogen smerter.. små mens-smerter og er øm når jeg hoster.. ellers ingenting

Hun er lige som hun skal være - 55cm og 3815gram. Hun har en lille fødselssvulst, men hendes fine lange sorte hår dækker den. Hun bliver smukkere og smukkere - hun er perfekt

Det var en fantastisk fødsel - og jeg synes faktisk ikke at det var så slemt min dejlige forlovede og min mor var en kæmpe støtte <3 og jeg havde nogle fantastiske jordemødre!

I får lige nogle billeder af vores dejlige datter som bare er SÅ nem <3 + maven før og her 3 døgn efter.

Billede 3 - Mad hos mormor, en halv time gammel.

Billede 4 - Få timer gammel

Billede 5 - Endelig hjemme <3

Billede 6 - Far og datter

Billede 7 -

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Jibbe

Tillykke med hende! Hvor er hun kær!

Anmeld

29. december 2011

morethanperfect

Ditte_Marie skriver:

D. 26.12.2011 kl. 07.37

Vores fantastiske datter er kommet til verden efter en igangsat fødsel med en del komplikationer og flere gange var tæt på kejsersnit.

Men jeg ville føde hende vaginalt og kæmpede for det - trods veerne ikke var som de skulle være.

Jeg har ikke fået min rigtige fødselsberetning endnu, så den må vente. Men jeg kan fortælle at jeg oplevede både ve-storm, ve-stop og hele fødslen varede fra søndag kl. 11, hvor de tog vandet og så til mandag morgen da hun kom ud <3 hun lå skævt da hun skulle ud, men hun roterede dog på plads under presseveerne .. som kun varede 37 minutter inden hun var ude.

Jeg fik en 2. grads bristning - en rift på 1,5cm som er blevet syet med tre sting. Den har overhovedet ikke skabt problemer. Jeg har det faktisk rigtig godt - blødningen er næsten stoppet, min rift svider slet ikke og jeg har ikke nogen smerter.. små mens-smerter og er øm når jeg hoster.. ellers ingenting

Hun er lige som hun skal være - 55cm og 3815gram. Hun har en lille fødselssvulst, men hendes fine lange sorte hår dækker den. Hun bliver smukkere og smukkere - hun er perfekt

Det var en fantastisk fødsel - og jeg synes faktisk ikke at det var så slemt min dejlige forlovede og min mor var en kæmpe støtte <3 og jeg havde nogle fantastiske jordemødre!

I får lige nogle billeder af vores dejlige datter som bare er SÅ nem <3 + maven før og her 3 døgn efter.

Billede 3 - Mad hos mormor, en halv time gammel.

Endelig

Tillykke med hende søde .. Hun er virkelig skøn og se på ! 

Anmeld

29. december 2011

HeidiØ

Stort tillykke med hende Sikke smuk hun er!  .. Dejligt at høre du allerede er ovenpå igen, du går en skøøøøn tid i møde!

Anmeld

29. december 2011

FogL

Iiih hvor dejligt! Stort tillykke med hende, hun er skøn! 

Anmeld

29. december 2011

twinboys

Hjertelig tillykke og nuuuuuuurrrrhhh hvor er hun da skøn...

Anmeld

29. december 2011

lilledittemor

Jibbe skriver:

Tillykke med hende! Hvor er hun kær!

Tusind tak

Anmeld

29. december 2011

KittyMaMa

Nårh hvor er hun sød og fin!  Stort tillykke til jer!!

/K

Anmeld

29. december 2011

lilledittemor

morethanperfect skriver:

Endelig

Tillykke med hende søde .. Hun er virkelig skøn og se på ! 

Tak

Ja, vi synes også selv at hun er ret godt lavet

Anmeld

29. december 2011

lilledittemor

HeidiØ skriver:

Stort tillykke med hende Sikke smuk hun er!  .. Dejligt at høre du allerede er ovenpå igen, du går en skøøøøn tid i møde!

Tak

Ja - det er ret utroligt.. troede ellers at der ville gå laaaaang tid. Men heldigvis ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.