viben skriver:
Er der andre der overvejer dette?
Havde igår besøg at min far, som er mit helt store idol når det kommer til handymænd. Vi har rigtig mange skråvægge, som begynder for langt nede til at kunne udnyttes til noget. Derfor har jeg gået med en tanke om at have en sammenklappelig pusleplads hængende på enten soveværelsesdøren eller badeværelsesdøren. Han sagde at det sagtens kunne lade sig gøre hvis man borer helt igennem eller bruger nogle specielle skruer ting (ja hvad ved jeg). Men nu er jeg i hvert fald helt hooked på ideén med at få puslepladsen ud på badeværelset - Er bare i tvivl om hvilket væghængt puslebord der er det bedste? Så forslag modtages endelig 
Min værste frygt er simpelthen at det hele falder sammen eller ikke kan holde til lillemanden når han bliver større...
Min mor er dagplejer, og da hun startede for 12½ år siden, fik hun et ophængt puslebord. Det bord klarer sig endnu UDEN problemer. Selvfølgelig skal man ikke købe et billigt og regne med at det holder evigt, sats nok hellere på et lidt dyrere et. Jeg kan i hvert fald kun sige positive ord om dem.. Min mors er i hvert fald blevet misbrugt godt og grundigt for at teste det, og det hænger ikke eller noget. Det sidder dog på væggen ude på badeværelset, men hvis din far er en handyman som ved hvad han gør, kan han garanteret også sætte det fast i døren så det sidder godt og sikkert..
Vi har indtil videre valgt at vi ikke selv vil have et, men vores vægge er også af stærk beton, så manden fik ødelagt 3 bor til sin boremaskine i et forsøg på at hænge en hylde op til mig i forgårs

Og så har vi utrolig meget gulvplads, så vi har pladsen til at have et stående på gulvet..
Anmeld