Den ventetid må gost slutte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
1 svar
0 synes godt om
29. december 2011

Miss P

Syntes godtnok at det er hårdt at gå og have så mange gener.

Har termin den 5. januar...

Har taget 13 kilo på, ja de sidder faktisk nærmest direkte på maven.

Har kraftig bækkenløsning både for og bag.. Det går så meget ned i benene, at jeg har svæt ved at gå.

Ja og nu hvor han ligger så langt nede han nu kan komme foran udgangen, så gør skam & halebenet så skide nas.. Man skulle tro man havde fået tæsk

Godtnok kun med en uge til termin.- Men tiden er ALT for lang, når man har sådan et handicap. At sidde eller ligge det meste af dagen, det er bare NO FUNN... Specielt ikke når man har været sygemeldt i snart 4 mdr, og har lige så meget krudt i røven som jeg har...

PLEASE kom igang veer.. NU TAK

(Den 17 & 18. dec. var vi på fødegangen da jeg havde veer, men efter en af deres coctails som bla. indeholder sovepiller, så gik de desværre i sig selv.. Selv om det var gået igang dernede&nbsp

Send gerne en masse vestøv denne vej piger.

På forhånd tak & rigtigt godt nytår

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Kay

Miss Misho skriver:

Syntes godtnok at det er hårdt at gå og have så mange gener.

Har termin den 5. januar...

Har taget 13 kilo på, ja de sidder faktisk nærmest direkte på maven.

Har kraftig bækkenløsning både for og bag.. Det går så meget ned i benene, at jeg har svæt ved at gå.

Ja og nu hvor han ligger så langt nede han nu kan komme foran udgangen, så gør skam & halebenet så skide nas.. Man skulle tro man havde fået tæsk

Godtnok kun med en uge til termin.- Men tiden er ALT for lang, når man har sådan et handicap. At sidde eller ligge det meste af dagen, det er bare NO FUNN... Specielt ikke når man har været sygemeldt i snart 4 mdr, og har lige så meget krudt i røven som jeg har...

PLEASE kom igang veer.. NU TAK

(Den 17 & 18. dec. var vi på fødegangen da jeg havde veer, men efter en af deres coctails som bla. indeholder sovepiller, så gik de desværre i sig selv.. Selv om det var gået igang dernede&nbsp

Send gerne en masse vestøv denne vej piger.

På forhånd tak & rigtigt godt nytår

her har du et par spande vee støv.. jeg skal først bruge dem til sommer   håber snart den lille kommer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.