Mynthe-maven 31+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. december 2011

Rikkeas

Neon skriver:

Ej hvor sjovt. Vi snakkede faktsik om navnet før vi overhoved blev enige om at vi skulle i gang med PB. På det tidspunkt havde jeg slet ikke hørt om andre der havde det navn. Men jeg synes faktisk det virker som om at der er flere og flere der har opdaget, hvor fint et navn det er

mmm, jeg personligt kan ikke lide navnet, og ville slet ikke vælge det. Men det skal være anderledes, det skal være one of a kind, ligesom barnet <3..

Jeg gik på skole med en Mynthe, og hun var dirkete ulækker, så det måske derfor jeg ikke kan lide navnet nu :p Haha

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Neon

Nessie skriver:

Flot mave

Tusind tak Det er altid dejligt at høre, når man selv går og føler sig lidt som en hval hehe

Anmeld

2. januar 2012

Neon

rikkeas skriver:

mmm, jeg personligt kan ikke lide navnet, og ville slet ikke vælge det. Men det skal være anderledes, det skal være one of a kind, ligesom barnet <3..

Jeg gik på skole med en Mynthe, og hun var dirkete ulækker, så det måske derfor jeg ikke kan lide navnet nu :p Haha

Nej sådan har vi det alle vel med nogle navne Så det godt jeg ikke kender en eneste Mynthe. 

Anmeld

2. januar 2012

Nessie

Neon skriver:

Tusind tak Det er altid dejligt at høre, når man selv går og føler sig lidt som en hval hehe

He he, jeg så sådan ud i uge 18

Anmeld

2. januar 2012

Neon

Nessie skriver:

He he, jeg så sådan ud i uge 18

Hehe i uge 18 kunne jeg næsten ikke vente på den blev stor. Men jeg er nu glad for den er vokset som den har. Kan slet ikke forestille mig, hvor slemt det er, med alle dem der har problemer med ondt i ryggen og sådan.. Det er jeg heldigvis sluppet godt fra, lidt endnu i hvert fald

Anmeld

2. januar 2012

Nessie

Neon skriver:

Hehe i uge 18 kunne jeg næsten ikke vente på den blev stor. Men jeg er nu glad for den er vokset som den har. Kan slet ikke forestille mig, hvor slemt det er, med alle dem der har problemer med ondt i ryggen og sådan.. Det er jeg heldigvis sluppet godt fra, lidt endnu i hvert fald

Det er nu en fantastisk fornemmelse at gå og stritte med sådan en baby mave,det kan gøre selv store vrede mænd blide i øjnene

Det er heller ikke nemt med kæmpe mave og ondt i ryggen, men det går jo, man skal bare huske at minde sig selv om, at det kun er for en kort tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.