Så vil jeg da være den første

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. december 2011

kimmie82

For et par dage siden kom den store overaskelse. Jeg er gravid med mit 2 barn og har termin den 3 september 2012. Jeg er i dag 4+3 dage henne og må godt nok sige jeg er virkelig spændt. Mit andet barn er snart 11 så det jo virkelig længe siden jeg har være gravid og han var lille. Så det må man jo kalde at starte på 0 igen

Kimmie

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Ma-lu

Stort tillykke

Det er godt nok forfra,

Jeg var 13 da jeg fik min sidste lillebror, og vi har et helt specielt bånd pga alderen., jeg ku passe ham, hente og aflevere og være med i mange ting som jeg ik ku med de 2 andre brødre... 

Pøj pøj.!

Anmeld

3. januar 2012

LauraL

kimmie82 skriver:

For et par dage siden kom den store overaskelse. Jeg er gravid med mit 2 barn og har termin den 3 september 2012. Jeg er i dag 4+3 dage henne og må godt nok sige jeg er virkelig spændt. Mit andet barn er snart 11 så det jo virkelig længe siden jeg har være gravid og han var lille. Så det må man jo kalde at starte på 0 igen

Kimmie

Kæmpe stort tillykke...  

Håber jeg kan komme med i denne gruppe, var gravid med termin i starten af august men mistede desværre i 6. uge.... 

Men håber der snart er bid igen.... 

Der er 14 og 9 år op til mine søstre, og det har været skønt med så store søskende, så den bette kan godt glæde sig...  

Anmeld

6. januar 2012

*Bare_mig*

Stort tillykke  

Der er 10 år imellem mig og min lillebror og vi har også et fantastisk forhold

Håber selv at skulle være en del af denne gruppe, billedet her viser min test taget d.d., ca. 4 dage før tid... Ja, det er frygtelig som jeg ikke kan lade de test ligge til den forventede mens dag!

Havde i sidste måned en bio, så nu håber jeg virkelig at den er der denne gang

På forhåbentlig snarligt gensyn!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2012

LauraL

*Bare_mig* skriver:

Stort tillykke  

Der er 10 år imellem mig og min lillebror og vi har også et fantastisk forhold

Håber selv at skulle være en del af denne gruppe, billedet her viser min test taget d.d., ca. 4 dage før tid... Ja, det er frygtelig som jeg ikke kan lade de test ligge til den forventede mens dag!

Havde i sidste måned en bio, så nu håber jeg virkelig at den er der denne gang

På forhåbentlig snarligt gensyn!!

Synes nu din test ser ret positiv ud... krydser fingre for dig....

Anmeld

10. januar 2012

An&Jo

jeg vil da melde mig ind i denne gruppe..

Jeg har lige været ved lægen idag og fået det bekræftet, og jeg skulle efter udregning være 4+2 idag og have termin den 16 september..

Anmeld

4. februar 2012

kamiilla

Jeg skal vist være med her i denne gruppe Tog 4 positive tests igår, og har været til scanning hos " den lille Kbh'er idag, og jeg er ud fra barnets størrelse 7+5 uger henne så fedt at se hjerteslag!!! første gang jeg er gravid jubii!!

Anmeld

7. februar 2012

Jannieb

Jeg vil da også melde mig ind i denne gruppe 

Jeg har termin 4. September 2012, så er idag 10+0 

Nu render jeg bare og venter på at blive indkaldt til NF scanning, kan jo næsten ikke vente!

Jannie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.