fødte fortidligt første gang.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

KarinaIda

Ellingsen skriver:

Jeg har lige et spørgsmål til jer der har født fortidligt, og som har fået flere børn.

Hvor meget og hvorfor fødte i fortidligt?

Hvordan forløb de næste graviditeter?

Fødte i fortidligt igen, hvis ja, hvorfor og hvor meget.

Spørger fordi vi har en dreng der er født 6 uger for tidligt pga. Svangerskabsforgiftning. Så synes det kunne være interessant at høre jer der har fået flere børn, hvordan det er gået!

Første gang fødte jeg i 35+4, da jeg gik i veer hele tiden, så jeg endte akut kejsersnit, da hun lå i uk.

Her anden gang førdte jeg i 40+4, og det gik som planlagt.. Fødte normalt og tog 6 T 49 MIN fra første ve til slut..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

Toshiba

Ellingsen skriver:

Jeg har lige et spørgsmål til jer der har født fortidligt, og som har fået flere børn.

Hvor meget og hvorfor fødte i fortidligt?

Hvordan forløb de næste graviditeter?

Fødte i fortidligt igen, hvis ja, hvorfor og hvor meget.

Spørger fordi vi har en dreng der er født 6 uger for tidligt pga. Svangerskabsforgiftning. Så synes det kunne være interessant at høre jer der har fået flere børn, hvordan det er gået!

fødte uge 36 første gang

anden gang dagen før termin

Anmeld

29. december 2011

Christina.78

Første gang 28+4 grundet svær SF..

2 gang med mange kontroller, scanninger mm. i 38+0 igen grundet SFmen i mildere grad og 38 fordi blodtrykket ikke sank samt faldende hjertelyd ved barn..

Begge gange endt i akut kejsersnit

Anmeld

30. december 2011

Livsmor

1. gang ved AKS grundet HELLP i uge 31+5

2.gang blev jeg sat igang, da mine tal begyndte at se slemme ud, fødte alm. i uge 38+4.

Her anden blev jeg tjekket nærmest hver 2 uge, enten hos lægen eller Svanger amb., derud over kom de alm. JM besøg. Men helllere blive tjekket en gang formeget end en forlidt. Første gang missede jeg et JM besøg pga. arbejdsnedlæggelserne i 2008.

En overlæge på Skejby fortalte, at det ikke var normalt, at man i efterfølgende graviditeter ville blive syg så tidligt, og i samme sværhedsgrad.

Anmeld

30. december 2011

QueDee

1. gang 35+4 pga spontan vandafgang.

2. gang 35+5 semi-akut ks pga baby vendte forkert og jeg havde begyndende svangerskbsforgiftning.

3. gang 38+1 semi-akut ks pga baby vendte forkert og jeg havde begyndende svangerskbsforgiftning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.