Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Denne her er str. 40 ...
Denne her er str. 40 ...
Den er da også rigtig fin.. Hvad skal du have for den hvis det er?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bambii skriver: Den er da også rigtig fin.. Hvad skal du have for den hvis det er?
Den er helt ny og aldrig brugt ..
70 kr. pp
morethanperfect skriver: Den er helt ny og aldrig brugt .. 70 kr. pp
Okay, skal lige tænke over det.. For vil nok helst have en blå eller lyserød
Bambii skriver: Okay, skal lige tænke over det.. For vil nok helst have en blå eller lyserød
Har også en en kobbolt blå , men husker ikke hvad str. den er . Havde den selv på til Oscars dåb . Mener det er en small ..
morethanperfect skriver: Har også en en kobbolt blå , men husker ikke hvad str. den er . Havde den selv på til Oscars dåb . Mener det er en small ..
Ja okay, det er nok lige lidt for lille..
Kan nok ikke nå at komme ned i en str. small inden
Bambii skriver: Ja okay, det er nok lige lidt for lille.. Kan nok ikke nå at komme ned i en str. small inden
Nej det kan jeg heller ik passe mere .. Underligt jeg har taget på igen efter dåben :/
morethanperfect skriver: Nej det kan jeg heller ik passe mere .. Underligt jeg har taget på igen efter dåben :/
Er det da lige for nyligt du har holdt dåb da?
Bambii skriver: Er det da lige for nyligt du har holdt dåb da?
Nej i marts
Jeg har et par stykker til salg - især en super flot grøn kjole! Tjek den ud
https://www.baby.dk/debat/141791pi1/diverse/er-i-godt-humoer-saa-saelger-billigt--kig-forbi-.aspx
Krams Rikke
morethanperfect skriver: Nej i marts
Nårh okay
Ja, det er jo hvad der sker, at der kommer nogle ekstra kg på sidebenene, hvis man hygger sig lidt for meget
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128