Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
morethanperfect skriver: Er der nogle der ved om man kan få et overlærred til Trille Gigant hvid med køer ?? Altså overlærred er der selvf. ikke køer på .. Ellers er der vel ikke nogen herinde der vil sælge mig deres ?? Jeg vil gi næsten alt for det !
Er der nogle der ved om man kan få et overlærred til Trille Gigant hvid med køer ??
Altså overlærred er der selvf. ikke køer på .. Ellers er der vel ikke nogen herinde der vil sælge mig deres ?? Jeg vil gi næsten alt for det !
Må jeg lige spørger om noget, var det ikke med til barnevognen da i købt den?
Prøv at høre her, de har ihvertfald barnevognen
http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-gigant-hvid-skai-18/
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Barnepigen skriver: Må jeg lige spørger om noget, var det ikke med til barnevognen da i købt den? Prøv at høre her, de har ihvertfald barnevognen http://www.barnevognshuset.dk/product/trille-gigant-hvid-skai-18/
Jo men det er gået i stykker og det er min venindes barnevogn som vi har lånt .. Men dem har jeg snakket med derinde , og de har desværre sagt at den model er udgået ..
morethanperfect skriver: Jo men det er gået i stykker og det er min venindes barnevogn som vi har lånt .. Men dem har jeg snakket med derinde , og de har desværre sagt at den model er udgået ..
hvor er vognen købt??? de må da kunne lave det....
eliasogmor skriver: hvor er vognen købt??? de må da kunne lave det....
Nej det er jordslået
morethanperfect skriver: Nej det er jordslået
ahhh... har du prøvet med det der middel fra matas...
eliasogmor skriver: ahhh... har du prøvet med det der middel fra matas...
Jep ... Virkede ikke desværre ..
LouiseVous skriver: Forsøg at kontakt selve Trille.. Det kan ske de sælger reservedele til vognene. Ligesom Odder..
Forsøg at kontakt selve Trille.. Det kan ske de sælger reservedele til vognene. Ligesom Odder..
Okay super .. Det vil jeg gøre .. Tak for svar
morethanperfect skriver: Okay super .. Det vil jeg gøre .. Tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128